استیو مارتین، دایان کیتون، فلورنس پیو در قسمت سوم فیلم «پدر عروس»

قسمت سوم فیلم «پدر عروس» یک دنباله سینمایی به معنای مصطلح آن نبود اما با حضور بازیگرانی چون استیو مارتین، دیانا کیتن، مارتین شورت، کرین کالکین، کیبرلی ویلیامز- پیزلی و جورج نیوبرن به‌صورت آنلاین ضبط شد.

نتفلیکس در دوران شیوع ویروس کرونا، به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خیریه، بازیگران فیلم‌های «پدر عروس» را دوباره دورهم جمع کرد. قسمت سوم فیلم «پدر عروس» با عنوان اصلی «Father of the Bride Part 3-ish» یک دنباله سینمایی به معنای مصطلح آن نبود اما با حضور بازیگرانی چون استیو مارتین، دیانا کیتن، مارتین شورت، کرین کالکین، کیبرلی ویلیامز- پیزلی و جورج نیوبرن به‌صورت آنلاین ضبط شد و همگی به ایفای نقشی پرداختند که در دو قسمت قبلی داشتند. علاوه بر این‌ها، فلورنس پیو و بن پلت نقش بزرگسالی مگان و جورج (دو کودک حاضر در قسمت دو) را بازی کردند.


درباره برنامه‌های آینده فلورنس پیو در دنیای سینما، بیشتر بخوانید


نویسنده و کارگردان دو قسمت قبلی نانسی مایرز بود که نویسندگی قسمت سوم را نیز بر عهده ‌داشت. نتفلیکس نسخه‌ از پیش ضبط شده‌ این برنامه را به‌صورت زنده و به‌منظور کمک به خیریه پخش کرد… و اما خبر هیجان‌انگیز، حضور ناگهانی رابرت دنیرو و برخورد عادی سایرین با این مسئله بود.

اگر هوادار فیلم‌های «پدر عروس» باشید، از تماشای این برنامه‌ ویژه‌ سی‌دقیقه‌ای نهایت لذت را خواهید برد؛ خانواده بانکس در یک تماس ویدیویی از بیماری کرونا و شیوع آن صحبت می‌کنند. جورج (با بازی مارتین) همچنان نگران است و مرتب دست‌هایش را می‌شوید و برای فرزندانش ماسک و دستکش می‌فرستد. مگان و جورج بزرگ شده‌اند و مت (با بازی کالکین) نویسنده‌ تلویزیون شده ‌است. آنی (با بازی ویلیامز پیزلی) و برایان (با بازی نیوبرن) درکنار هم به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند. در طول تماس، مت از تصمیمش برای برگزاری مراسم ازدواج با نامزدش ریچل (با بازی الکساندرا شیپ) به‌صورت مجازی صحبت می‌کند و می‌گوید راضی نیست که این مراسم به خاطر شیوع این ویروس عقب بیفتد. جورج برای شوخی، از شرکت در این مراسم مجازی ابراز خوشحالی می‌کند چراکه مجبور به دادن هدیه‌ عروسی نخواهد بود. و درنهایت موفق به دیدن پدر ریچل (جیمز با بازی رابرت دنیرو) خواهیم شد؛ او بدون هیچ مقدمه‌ای در این فیلم ظاهر می‌شود و حضورش همه‌ ما را به‌شدت شگفت‌زده‌ می‌کند. مارتین شورت دوباره مراسم عروسی را اجرا خواهد کرد و بهترین خبر، خوانده شدن آهنگ «The Way You Look Tonight» توسط بن پلت است. می‌توان حدس زد که قسمت سوم فیلم «پدر عروس» مثل قسمت‌های قبلی شیرین و دلچسب خواهد بود.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil