ماهرشالا علی در نقش بوکسور سنگین‌وزن ظاهر خواهد شد

ماهرشالا علی حسابی مشغول پروژه‌های مختلف است، اما برای مینی‌سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او در نقش یک بوکسور داخل رینگ بوکس می‌رود و حریف می‌طلبد.

ماهرشالا علی حسابی مشغول پروژه‌های مختلف است، اما برای مینی‌سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او در نقش یک بوکسور داخل رینگ بوکس می‌رود و حریف می‌طلبد. او قرار است در مینی‌سریال «سرکش» (با عنوان اصلی Unruly) که داستان زندگی جک جانسون بوکسور را روایت می‌کند به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده حضور داشته باشد.
طبق اطلاعاتی که خبرگزاری ورایتی به‌دست آورده است این مینی‌سریال پر از بازیگران سیاه‌پوست است و برای روایت داستان زندگی جانسون از گفتن جزییات دریغ نمی‌کند. جانسون اولین بوکسور سنگین‌وزن سیاه‌پوست است و سریال درباره صعود او از پله‌های ترقی و مبارزات و هزینه‌هایی است که مجبور شده به خاطر رنگ پوستش بدهد.


بهترین فیلم های سیاهپوستان در ۱۰ سال اخیر؛ جان سیاه‌پوستان مهم است


دومونیک موریسو شو رانر این مینی‌سریال است و تام هنکس از طریق شرکتش «Playtone» و ماهرشالا علی با تیم تولیدش «Known Wonder» از جمله مدیران تولید این پروژه هستند.
این اولین باری نیست که ماهرشالا علی در نقش جانسون ظاهر می‌شود. او پیش از این هم در نمایش «امید بزرگ سفید» (با عنوان اصلی The Great White Hope) که سال ۲۰۰۰ روی صحنه رفت، نقش این بوکسور را بازی کرده بود. او چندین پروژه جدید در برنامه کاری خود دارد که بازی در نقش بلید در دنیای سینمایی مارول یکی از آن‌ها است.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil