مایکل بی کارگردان بلک ۵ می‌شود

به‌تازگی مشخص شده که مایکل بی کارگردان بلک ۵ شده است. فیلمی اکشن که توسط سونی ساخته می‌شود. هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

مایکل بی کارگردان فیلم‌هایی مانند «پسران بد»، «صخره» و «تبدیل‌شوندگان» قرار است فیلم «بلک ۵» شرکت سونی را بسازد. سایت Variety اعلام کرد که مایکل بی کارگردان بلک ۵ خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم در اختیار ندارد. البته گفته شده که این فیلم یک عنوان اکشن خواهد بود و به همین دلیل، بی به‌عنوان کارگردان بلک ۵ انتخاب شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، فیلم‌نامه این پروژه جدید توسط «ایرن کروگر» نوشته می‌شود که قبلا فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «شبح درون پوسته»، «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» و «حلقه» را نوشته بود. به نظر می‌رسد روند ساخت این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد.

کارگردان بلک 5

مایکل بی در حالی کارگردان این فیلم می‌شود که در ساخت فیلم‌های اکشن مهارت خاصی دارد. او در کنار ساخت سری تبدیل شوندگان، فیلم‌های دیگری مانند «پرل هاربر»، «جزیره» و «رنج و گنج» را ساخته بود. جدیدترین فیلم مایکل بی «شش زیرزمین» نام دارد که توسط نتفلیکس پخش می‌شود. در این فیلم «رایان رینولدز» هم بازی می‌کند.

از پروژه‌های جدید سونی هم می‌توانیم به فیلم‌های «زنان کوچک»، «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی»، «فرشتگان چارلی»، «جومانجی: مرحله بعدی» و «پسران بد برای زندگی» اشاره کرد. هنوز تاریخ اکران فیلم بلک ۵ مشخص نشده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil