مدس میکلسن در فیلم جدید الکساندر پین بازی می‌کند

این فیلم سال آینده روی نتفلیکس پخش می‌شود.

«الکساندر پین» قرار است پروژه جدید خود را روی نتفلیکس نشان دهد و امروز مشخص شده که در فیلم جدید او «مدس میکلسن» هم حضور دارد. بر اساس گزارشی که سایت Deadline منتشر کرده، فیلم‌نامه فیلم جدید الکساندر پین را «ارلند لوی» می‌نویسد. همچنین مشخص شده که داستان درباره یک پدر و دختر است و ماجراهای این دو نفر در طول فیلم روایت خواهد شد. گفته شده، پدر در این فیلم یک خبرنگار است که به همراه دختر نوجوانش به مسافرتی در سرتاسر آمریکا می‌روند.

به نظر می‌رسد که این فیلم سال آینده روی نتفلیکس پخش می‌شود و گفته شده به احتمال زیاد در پاییز سال ۲۰۲۰ می‌توان آن را تماشا کرد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این فیلم در کشورهای سوئد، دانمارک و بخش‌هایی از آمریکا ضبط می‌شود. روند فیلم‌برداری آن هم ماه آینده شروع خواهد شد.

فیلم جدید الکساندر پین 02

الکساندر پین نزدیک به ۲۰ سال است که در حوزه ساخت فیلم فعالیت می‌کند. او فعالیت خود را از سال ۱۹۹۶ با ساخت کمدی Citizen Ruth شروع کرد و پس از آن هم در سال ۱۹۹۹ فیلم Election را ساخت. فیلم Election نامزد دریافت جایزه اسکار هم شد. پین تا کنون دو جایزه اسکار دریافت کرده و سه بار هم نامزد دریافت این جایزه شده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil