مردان سیاه پوش در باکس آفیس دیده شدند!

مردان سیاه پوش در باکس آفیس این هفته فروش خوبی را تجربه کردند. فیلم مردان سیاه پوش: بین‌المللی در این آخر هفته به فروش ۱۰۲ میلیون دلاری رسید.

فیلم جدید سونی که «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» نام در جایگاه اول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. عملکرد مردان سیاه پوش در باکس آفیس در حالی که نتوانسته بود نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند، خیلی خوب بود. مردان سیاه پوش در باکس آفیس این هفته با فروش ۷۴ میلیون دلاری در ۵۶ کشور مختلف مواجه شد و به جایگاه اول دست پیدا کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد مردان سیاه پوش در باکس آفیس داخل آمریکا چندان خیره کننده نبود. فروش داخل آمریکای این فیلم ۲۸ میلیون دلار بود تا فروش کل این فیلم به ۱۰۲٫۲ میلیون دلار برسد. در این فیلم بازیگرانی مانند «کریس همسورث» و «تسا تامپسون» بازی می‌کنند. این دو نفر وظیفه دارند از سیاره زمین محافظت کنند. فیلم مردان سیاه پوش: بین‌المللی توسط «اف. گری گری» کارگردانی شده است. او در حالی که کارگردانی این فیلم را به عهده گرفته که ۲۵ سال از حضور «ویل اسمیت» و «تامی لی جونز» در این مجموعه می‌گذرد. سونی با همکاری شرکت «کلمبیا پیکچرز» این فیلم را با هزینه ۱‍۱۰ میلیون دلار ساختند. فروش فیلم مردان سیاه پوش در باکس آفیس کشور چین هم خوب بود. این فیلم در کشور چین به فروش ۲۶٫۳ میلیون دلاری رسید. فروش این فیلم در کشور روسیه ۵٫۱ میلیون دلار و در کره جنوبی ۴٫۹ میلیون دلار بود. جدیدترین فیلم مردان سیاه پوش در کشور مکزیک هم ۳٫۹ میلیون دلار فروش داشت و در ژاپن با فروش ۳٫۵ میلیون دلاری مواجه شد. مردان سیاه پوش: بین‌المللی در کشور انگلیس به فروش ۳٫۴ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

فیلم بعدی باکس افیس «علاءالدین» است که فروش ۴۷٫۵ میلیون دلاری در ۵۵ کشور را به دست آورد. فروش این فیلم هم اکنون به ۷۲۴ میلیون دلار رسیده است که از این مقدار ۴۶۰ میلیون دلار برای فروش خارج از آمریکای این فیلم بوده است. یکی دیگر از فیلم‌های دیزنی هم در باکس آفیس این هفته وجود دارد. جدیدترین فیلم از مجموعه «مردان ایکس» که «دارک فینکس» نام دارد، چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت. فروش این فیلم در ۴۴ کشور دنیا تنها ۲۴ میلیون دلار بود و فروش کلی آن هم به ۲۰۴ میلیون دلار رسید.

در این میان فروش فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» در ۷۹ کشور دنیا به ۱۴٫۱ میلیون دلار رسید تا جمع فروش بین‌المللی این فیلم به ۲۴۵٫۸ میلیون دلار برسد. هم اکنون فروش کلی این فیلم به ۳۳۹٫۵ میلیون دلار رسیده است. فیلم موزیکال «التون جان» که «راکت من» نام دارد هم در آخر هفته گذشته ۸٫۵ میلیون دلار فروش داشت که فروش کلی این فیلم را به ۶۷ میلیون دلار رساند. فروش فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» در ۳۶ کشور دنیا به ۸٫۵ میلیون دلار رسید و اکنون فروش بین‌المللی این فیلم به ۶۲ میلیون دلار رسیده است. فروش کلی این فیلم هم اکنون ۱۵۴٫۶ میلیون دلار را پشت‌سر گذاشته است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil