حضور مرد آهنی در عنکبوت سیاه

شایعه شده که مرد آهنی در عنکبوت سیاه حضور خواهد داشت. این فیلم قبل از ماجراهای انتقام جویان: پایان بازی رخ می‌دهد و در سال ۲۰۲۰ خواهد آمد.

به تازگی شایعه‌ای در سایت Deadline منتشر شده که به حضور مرد آهنی در عنکبوت سیاه یا بلک ویدو اشاره می‌کند. این شایعه می‌گوید که «آیرون‌ من» با بازی «رابرت داونی جونیور» قرار است در فیلم جدید «عنکبوت سیاه» حضور داشته باشد. از آنجایی که اتفاقات فیلم جدید بلک ویدو قبل از ماجراهای فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» رخ می‌دهد، بعید نیست که ایرون من را این فیلم مشاهده کنیم. البته این احتمال هم وجود دارد که از برخی صحنه‌های مرد آهنی در فیلم‌های قبلی در فیلم جدید عنکبوت سیاه استفاده شود. در حال حاضر این خبر از سوی دیزنی تایید نشده است و نمی‌دانیم که حقیقت خواهد داشت یا خیر.

مرد آهنی در عنکبوت سیاه

در فیلم جدید عنکبوت سیاه «اسکارلت جوهانسون» در نقش «ناتاشا رومانوف» بازی خواهد کرد. او یک جاسوس و قاتل عضو سازمان KGB بود که بعدا به عضویت گروه «ماموران شیلد» درآمد و حتی به عضو اصلی انتقام جویان هم تبدیل شد. داستان فیلم بعد از اتفاقات فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و قبل از اتفاقات «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» رخ می‌دهد. تا این لحظه مشخص شده که بازیگرانی مانند «دیوید هاربر» و «فلورنس پیو» در این فیلم بازی می‌کنند.

کارگردان فیلم جدید بلک ویدو «کیت شورتلند» خواهد بود که قبلا فیلم‌هایی مانند «لوره» و «پشتک» را ساخته بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ راهی سینما شود. آیا واقعا مرد آهنی در عنکبوت سیاه حضور خواهد داشت؟ خیلی‌ها دوست دارند که یک بار دیگر Iron Man را در فیلمی جدید ببینند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. مهرداد می‌نویسد

    ممنون بابت خبر ولی بلک ویدو یعنی بیوه سیاه، لطفا اینو تصحیحش کنید

fosil