مصاحبه با شبنم قلی‌خانی به بهانه حضورش در «شام ایرانی»

پخش سری جدید مجموعه «شام ایرانی» در فیلیمو آغاز شده است؛ مصاحبه با شبنم قلی خانی به بهانه حضورش در این رئالیتی شو جذاب انجام شد.

پخش سری جدید مجموعه «شام ایرانی» در فیلیمو آغاز شده است؛ یک مستند- مسابقه پرطرفدار که بینندگان را از زاویه‌ای جدید با زندگی هنرمندان محبوبشان آشنا می‌کند. مصاحبه با شبنم قلی خانی به بهانه حضورش در این رئالیتی شو جذاب انجام شده است؛‌ با فیلیمو شات همراه باشید.


حضور در رئالیتی شوها باعث نزدیکی بازیگر با مردم می شود؛ در «شام ایرانی» خود واقعی‌ام بودم.

شبنم قلی‏‌خانی، بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر درباره دلیل خود برای پذیرفتن حضور در رئالیتی ‏شو «شام ایرانی» گفت: «در همه جای دنیا در رئالیتی ‏شوها افرادی مثل خواننده‌‏ها و بازیگران جلوی دوربین قرار می‏گیرند و این نشان از مردمی بودن این بازیگران و هنرمندان دارد. من همیشه می‏‌گویم اگر مردم نباشند، ما بازیگران هم وجود نداریم و به این اعتقاد دارم. همه کارو هنرمان به خاطر مردم است و اگر مخاطب ما که مردم هستند وجود نداشته باشند کار ما هم بی معنی می‌‏شود. من در «شام ایرانی» در منزل خودم میزبان مهمانان نبودم و جلوی دوربین هم اعلام کردم که منزل خودم نیست؛ ولی به هر حال دوست داشتم که این اتفاق بیفتد و حس می‌کنم باعث نزدیکی هرچه بیشتر ما بازیگران با مردم می‌شود.

شبنم قلی‌خانی در شام ایرانی

او در ادامه مصاحبه درباره اینکه مخاطب در «شام ایرانی» تا چه اندازه با خود واقعی شبنم قلی خانی روبرو است، توضیح داد: «من جلوی دوربین، خود واقعی‌ام بودم. ما مردم باهوشی داریم و اگر فیلم بازی کنم در شرایطی که قرار است در یک رئالیتی‌شو حضور داشته باشم، مردم مسلما می‌فهمند. خود شبنم قلی‌خانی بودم.همان کارهایی را می‌کردم که وقتی در خانه مهمان دارم می‌کنم.همانطور پذیرایی کردم. البته به‌هرحال وقتی دوربین هست یک مقداری دست‌وپایت بسته است. شاید انجام دادن یک کارهایی که در منزل به‌راحتی انجام می‌دهی جلوی دوربین سخت باشد؛اما به لحاظ کاراکتری اگر بخواهم بگویم، من خودم بودم.

فصل جدید شام ایرانی پرمخاطب تر خواهد بود.

این بازیگر، درباره پیش‌بینی‌اش از میزان مخاطبان فصل جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب افزود: «فکر می‌کنم شاید این فصل از دو فصل قبلی پربیننده‌تر باشد؛ قسمت‌هایی که خودم حضور داشتم که برایم خیلی جالب بود. مشتاق دیدن آن قسمت‌ها هستم. البته که برخی از قسمت‌های فصل‌های قبلی به کارگردانی آقای بیرنگ و آقای صحت را هم دیده‌ام؛ آنها هم خوب و پربیننده بودند و پیش‌بینی می‌کنم فصل جدید هم پرمخاطب خواهد بود.

اتفاق‌های غیرقابل‌پیش‌بینی در رئالیتی شوها

بازیگر نقش «مریم مقدس» همچنین درباره تجربه حضور در یک رئالیتی شو که متنی در اختیار بازیگر نیست و همه‌چیز در لحظه اتفاق می‌افتد، توضیح داد: «در رئالیتی شوها خیلی چیزها در لحظه شکل می‌گیرد؛ چیزهایی که آدم از قبل پیش‌بینی نکرده است. صحبت‌هایی می‌شود یا اتفاق‌هایی می‌افتد که غیرقابل‌پیش‌بینی بوده است. اما فکر می‌کنم جذابیت کار در همین است و ما سه نفر، من، خانم تیرانداز و خانم مارال فرجاد چون هر سه تئاتری هستیم، خیلی خوب می‌توانستیم جمعش کنیم. یعنی جوری نبود که بگویم سخت گذشت.آن خانم هم بازیگر باکویی بود و تجربه بازیگری داشت.»

خاطره‌ام از شام ایرانی را نمی‌گویم!

شبنم قلی‌خانی در پایان، ضمن اشاره به خاطره‌ای از حضور در«شام ایرانی» گفت: باید ببینید کار را؛ من از قسمتی که خودم حضور داشتم، خاطره دارم اما نمی‌گویم؛ چون اگر تعریف کنم مزه‌اش را از دست می‌دهد. نمی‌دانم در تدوین آن را درآورده‌اند یا هست. اما اگر باشد خود بینندگان آن را می‌بینند؛ موقع آشپزی اتفاق‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای می‌افتاد که بینندگان خواهند دید.

شام ایرانی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil