حضور مگان فاکس در تریلر «شفق»

مگان فاکس که با بازی در فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» و «لاک‌پشت‌های نینجا» معروف شد، در فیلم «شفق» ایفای نقش خواهد کرد.

مگان فاکس که با بازی در فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» و «لاک‌پشت‌های نینجا» معروف شد، در فیلم «شفق» ایفای نقش خواهد کرد. «شفق» یا «Aurora» یک تریلر پرتعلیق است که کمپانی آرکلایت فیلمز، فروش جهانی این اثر را از بازار فیلم اروپا در برلین آغاز خواهد کرد.‬ برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


«شفق» که قرار است توسط لازر بادروسا (کارگردان «شورش هوش مصنوعی») کارگردانی شود، داستان یک زن فضانورد را روایت می‌کند که در یک ایستگاه فضایی مستقر شده است و مأموریت دارد تا طوفان‌های خورشیدی را رصد کند؛ این طوفان‌ها زمین را به خطر می‌اندازند. طبق بیانیه آرکلایت فیلمز، او متوجه می‌شود که تلاطم امواج ناشی از طوفان‌های خورشیدی، زمان را خم می‌کند؛ این پدیده، او را به سمت کشمکشی عاطفی و روانی با گذشته و حالش پیش می‌برد.

گری همیلتون، مدیر آرک‌لایت فیلمز، برای تولید و سرمایه‌گذاری فیلم با جوردن گرتنر (که با فیلم‌های «تعطیلات بهاری» و «خودکشی باکره‌ها» شناخته می‌شود) و توبی گیبسون (صاحب‌امتیاز فیلم «لگو») شریک شده است. فیلمنامه، توسط پیتر بریجز، توبی گیبسون و استوارت ویلیس ( کارگردان فیلم «بازسازی») نوشته شده است و تیم پترنل، مدیر تولید فیلم خواهد بود. ساخت «شفق» از ماه می در صربستان آغاز می‌شود.

همیلتون گفته است: «فیلم «شفق»، اثری با غنای زیاد بصری، زیبا و پر از اکشن است که در فضا رخ می‌دهد؛ و مگان فاکس انتخابی عالی برای بازی در «شفق» و نقشی است که با اهریمن گذشته‌اش مبارزه می‌کند.»

فیلم «مالک» توسط آرک‌لایت برای رقابت در پخش نخستین فستیوال ساندنس برنده شد و علاوه بر آن، کمپانیقصد دارد که چهار فیلم جدید را در EFM یا بازار فیلم اروپا به روی پرده ببرد. فیلم «فرار از پرتوریا» با بازی دنیل ردکلیف و دنیل وبر، ماه مارس امسال توسط آرک‌لایت در آمریکا و بریتانیا به سینماها راه می‌یابد؛ و فیلم «هتل بمبئی» تا امروز به فروشی معادل ۳۰ میلیون دلار دست یافته است. آرک‌لایت اخیرا از پروژه جدیدش هم رونمایی کرده است: فیلم «درِ قابل‌حمل» با نقش‌آفرینی کریستف والتس و گای پیرس.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil