نشست خبری سریال «همگناه»؛ گزارش اختصاصی فیلیمو شات

نشست خبری سریال «همگناه»، روز یکشنبه یازدهم خردادماه ۹۹ در باغ کتاب تهران برگزار شد. با گزارش اختصاصی فیلیمو شات همراه باشید.

پردیس تئاتر باغ کتاب تهران، روز یکشنبه یازدهم خردادماه ۹۹میزبان اهالی رسانه برای برگزاری یک نشست خبری با حضور بازیگران و عوامل سریال «همگناه» بود. سریالی که از اسفندماه ۹۸ به شبکه نمایش خانگی آمد و طرفداران فراوانی پیدا کرد. فصل اول «همگناه» به پایان رسیده و پخش فصل دوم آن از صبح روز دوازدهم خرداد ۹۹ در فیلیمو آغاز شده است.
«هم گناه» اولین تجربه سریال‌سازی مصطفی کیایی است. او که پیش از این مخاطب خود را در حوزه سینما پیدا کرده بود، با ساخت اولین سریالش نشان داد که می‌تواند طیف جدیدی از تماشاگران را جذب کند و برای هفته‌های متوالی درگیر اثرش نگه دارد. کیایی که با ساخت آثار پرمخاطب سینمایی، همچون «مطرب» (که پرفروش‌ترین فیلم سال گذشته بود)، «بارکد»، «چهارراه استانبول»، «عصر یخبندان» و «خط ویژه» ثابت کرده بود نبض مخاطب را در دست دارد، با ساخت «هم‌گناه» نشان داد که می‌تواند یک داستان پیچیده با شخصیت‌های متعدد را روایت کند. این سریال، به داستان خانواده پرجمعیت صبوری می‌پردازد که هریک از اعضای آن ماجرایی منحصربه‌فرد دارد.


نشست خبری سریال ملکه گدایان


مصطفی کیایی در نشست خبری سریال «همگناه»، طی مصاحبه‌ای اختصاصی به فیلیمو شات گفت:

نمی‌توان از سریال «هم‌گناه» صحبت کرد و به تیم بازیگران حرفه‌ای آن اشاره‌ای نداشت؛‌ از پرویز پرستویی و هدیه تهرانی تا مصطفی کیایی و پدرام شریفی، این تجربه جذاب را رقم زده‌اند. پرویز پرستویی را پس از سال‌ها در یک سریال می‌بینیم؛‌ او درباره علت انتخاب «همگناه» گفت:

محسن کیایی، برادر مصطفی کیایی، همراه و پای ثابت آثار اوست که این‌بار علاوه‌بر بازیگری، در نوشتن فیلمنامه جذاب و پیچیده «هم‌گناه» با علی کوچکی همکاری کرده است. کیایی در حشیه نشست خبری سریال «همگناه» به فیلیمو شات گفت:

ساقی حاجی‌پور یکی از چهره‌های جدید حاضر در «همگناه» است که از چالش‌هایش برای ایفای نقش هدیه می‌گوید:

یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های خانواده صبوری توسط سوگل خلیق به تصویر کشیده شده است؛ او در حاشیه نشست خبری سریال «همگناه» به فیلیمو شات گفت:

پدرام شریفی در «همگناه» نقشی کلیدی دارد؛ ورود این شخصیت مرموز، آرامش خانواده صبوری را به هم می ریزد. او درباره بازی در این سریال به فیلیمو شات گفت:

پخش فصل دوم سریال «هم گناه» از صبح دوشنبه دوازدهم خرداد ۹۹ در فیلیمو آغاز شده است. این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است و روایتگر داستان خانواده صبوری است که زندگی آرامشان دستخوش حوادثی می‌شود.
در «همگناه» پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهدی پاکدل، محسن کیایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، احسان کرمی، پدرام شریفی، سوگل خلیق، افسانه ناصری، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم و ساقی حاجی پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال همگناه

عکس‌های اختصاصی فیلیمو شات از نشست خبری سریال «همگناه»

عکس‌های اختصاصی فیلیمو شات از نشست خبری سریال «همگناه»
عکس‌های اختصاصی فیلیمو شات از نشست خبری سریال «همگناه»
عکس‌های اختصاصی فیلیمو شات از نشست خبری سریال «همگناه»

تصویربردار: ‌حسن رفیعان

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil