نصیحت جرج کلونی به بن افلک: بتمن نشو!

نصیحت جرج کلونی به بن افلک در چند روز گذشته سروصدا به راه انداخت. کلنوی به افلک گفته بود نقش بتمن را بازی نکند. بااین‌حال افلک در سه فیلم بتمن بازی کرد.

«بن افلک» بازیگر مطرح هالییود که فیلم‌های خوبی هم بازی کرده، در نزد هواداران فیلم‌های «دی‌سی» مخصوصا «بتمن» خوش‌نام نیست. به اعتقاد برخی‌ها بتمنی که بن افلک نقش آن را بازی کرد، یکی از بدترین بتمن‌های تاریخ بوده است. حالا مشخص شده که «جرج کلونی» هم به افلک گفته بود که نقش بتمن را بازی نکند. نصیحت جرج کلونی به افلک از این نظر جالب است که خود کلونی در سال ۱۹۹۷ نقش بتمن را در فیلم «بتمن و رابین» بازی کرده بود. کلونی در گفت‌وگو با سایت The Hollywood Reporter گفت:

«من با بن صحبت کردم و به او گفتم که نقش بتمن را بازی نکند.»

نصیحت جرج کلونی به افلک در حالی صورت گرفت که افلک در فیلم‌های Batman v. Superman: Dawn of Justice ،Suicide Squad و Justice League بازی کرد. فیلم‌هایی که اصلا خوب نبودند. حتی کلونی گفته بود که خودش هم نقش بتمن را خوب بازی نکرده بود و درنتیجه فیلم هم خوب از کار درنیامده بود.

نصیحت جرج کلونی

کلونی می‌گوید:

«من از آن شکست یاد گرفتم که درباره پروژه‌هایی که انتخاب می‌کنم، بیشتر فکر کنم. من دیگر بازیگری نیستم که بخواهم تنها یک نقش را بازی کنم، من در برابر فیلم هم مسئول هستم.»

افلک در حالی نصیحت جرج کلونی را نادیده گرفت و در فیلم‌های بتمن بازی کرد که بر اعتقاد کلونی، او نقش بتمن را خوب بازی کرده است.

تا چند ماه پیش، افلک قرار بود کارگردان و ستاره فیلم مستقل بتمن هم باشد؛ اما این اتفاق رخ نداد و او از این پروژه کنار گذاشته شد. هنوز مشخص نیست که در آینده چه بازیگری برای نقش بتمن انتخاب می‌شود. تاکنون بازیگرانی مانند «کریستین بیل»، «مایکل کیتون» و «وال کیلمر» نقش بتمن را بازی کرده‌اند. در اواخر سال ۲۰۱۹ قرار است فیلم «جوکر» با بازی «واکین فینیکس» راهی سینما می‌شود. فیلمی که به ریشه‌های اولیه شکل گرفتن شخصیت جوکر می‌پردازد.


منبع: GameSpot

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil