ماتیاس اسخونارتس نقش اول فیلم مهیج «سرزمین های وحشی» را به تهیه‌کنندگی تام هاردی بازی می‌کند

ماتیاس اسخونارتس (بازیگر تحسین‌شده بلژیکی)، نقش اول فیلم ژانر مهیج «سرزمین های وحشی» (با عنوان اصلی Wildlands) به کارگردانی کیم مردانت را بازی می‌کند.

ماتیاس اسخونارتس (بازیگر تحسین‌شده بلژیکی فیلم «موستانگ»، با عنوان اصلی The Mustang) نقش اول فیلم ژانر مهیج «سرزمین های وحشی» (با عنوان اصلی Wildlands) به کارگردانی کیم مردانت (کارگردان فیلم «راکت» با عنوان اصلی The Rocket) را بازی می‌کند.
این بازیگر فیلم «زنگار و استخوان» (با عنوان اصلی Rust and Bone) در نقش یک متخصص بی‌انگیزه خنثی کردن بمب بازی می‌کند که زمانی که به آنگولا (یکی از پر مین‌ترین کشورها در دنیا) فرستاده می‌شود شانسی دوباره برای رستگاری پیدا می‌کند.
مردانت با شناخت عمیقی که از خنثی کردن مین در آفریقا و آسیا دارد خود به همراه جان کالی (نویسنده فیلم «هتل بمبئی» با عنوان اصلی Hotel Mumbai) فیلمنامه فیلم «سرزمین‌های وحشی» را نوشته است و محل فیلمبرداری فیلم هم در آفریقاست.

این پروژه توسط مردانت و شرکت «چراغ سرخ» متعلق به سیلویا ویلچینسکی (تهیه‌کننده و نویسنده فیلم «برداشت بمب» با عنوان اصلی Bomb Harvest) و با همکاری Screen Australia ساخته می‌شود. تام هاردی و دین بیکر با شرکت Hardy Son & Baker (تهیه‌کننده سریال «تابو» با عنوان اصلی Taboo) به همراه شرکت «چراغ سرخ» تهیه‌کننده فیلم هستند. شرکت HanWay Films حقوق فروش جهانی فیلم را به‌دست آورده است و هفته آینده در بازار مجازی کن خرید فیلم را آغاز می‌کند.
مردانت گفت: «در دنیای ازهم‌گسیخته‌ای زندگی می‌کنیم، و فیلم «سرزمین‌های وحشی» داستانی است که عمیقاً به روح زمانه تکیه می‌کند؛ و ما حالا بیش از هر زمان دیگری نیاز به داستان‌هایی داریم که در آن‌ها مردها و زن‌ها، سفیدپوست‌ها و سیاه‌پوست‌ها، طبیعت و تکنولوژی، و همکاری با یکدیگر و به جلو حرکت کردن را نشان دهد.»
دین بیکر از شرکت Hardy Son & Baker گفت: «ما عاشق فیلمسازها و فیلم‌هایی هستیم که پرسشی را برمی‌انگیزند و مخاطب را درگیر و وادار به فکر می‌کنند اما هیچ‌وقت از سرگرم کردن هم غافل نمی‌شوند.»
ویلچینسکی گفت: «توانایی کیم در بازی‌های قدرتمندی که از بازیگرانش می‌گیرد و پیدا کردن انرژی، شهامت و طنز در بیشتر موقعیت‌های دور از انتظار است که تماشای فیلم «راکت» را برای بیننده‌ها بسیار لذت‌بخش کرده است و جهان کمتر دیده‌شده‌ای را به زندگی می‌آورد.»

گابریل استوارت، مدیرعامل HanWay Films گفت: «فهمیدن اینکه طبیعت می‌تواند قدرت‌مندتر و شایسته‌تر از تکنولوژی باشد و اینکه قدرت جامعه، عشق و مردم می‌تواند بر جنگ و ویرانی پیروز شود همیشه الهام‌بخش بوده است. اسخونارتس هم از نظر احساسی برای نقش اول فیلم «سرزمین های وحشی» و هم از نظر یک مرد سرسخت که در این سرزمین زیبا و بی‌همتا از لحاظ روانی خسته شده، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.»


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil