نویسنده سریال شاهین‌چشم مشخص شد

سایت The Hollywood Reporter اعلام کرد که نویسنده سریال شاهین‌چشم مشخص شده است. جاناتان ایگلا نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

با توجه به گزارش سایت The Hollywood Reporter نویسنده سریال شاهین‌چشم مشخص شده است. این سریال قرار است روی سرویس دیزنی پلاس پخش شود. در این گزارش گفته شده که نویسنده سریال شاهین‌چشم «جاناتان ایگلا» خواهد بود. او در حالی نویسنده سریال شاهین‌چشم می‌شود که وظیفه تهیه‌کننده اجرایی این سریال را هم خواهد داشت.

سریال شاهین‌چشم یا هاکای بخشی از فاز چهارم فیلم‌ها و سریال‌های مارول می‌شود. در کنار این سریال قرار است سریال «هالک-دخت» و «شوالیه ماه» هم ساخته شوند. سریال «خانم مارول» هم یکی دیگر از پروژه‌های مارول خواهد بود.

در سریال شاهین‌چشم «جرمی رنر» بازی خواهد کرد و دوباره نقش این ابرقهرمان را ایفا می‌کند. گفته شده در این سریال شخصیت «کیت بیشاپ» هم معرفی خواهد شد. البته هنوز هنرپیشه این شخصیت انتخاب نشده است. این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۱ روی دیزنی پلاس پخش شود.

دیزنی پروژه‌های دیگری از جمله «فالکون و سرباز زمستان»، «لوکی» و «وانداویژن» را هم در حال ساخت دارد. «سباستین استن»، «آنتونی مکی»، «تام هیدلستون» و «الیزابت اولسن» در این پروژه‌ها حضور خواهند داشت. سرویس دیزنی پلاس در تاریخ ۲۱ آبان ماه راه اندازی می‌شود و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی روی آن قرار می‌گیرند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil