هزینه ساخت سریال The Mandalorian مشخص شد؛ هر قسمت ۱۵ میلیون دلار

هزینه ساخت سریال The Mandalorian مشخص شد. بر اساس گزارش سایت The Wall Street Journal هزینه ساخت هر قسمت این سریال ۱۵ میلیون دلار است.

چند ماه پیش شرکت دیزنی در مراسم Star Wars Celebration اعلام کرد که قصد دارد سریال The Mandalorian را برای سرویس پخش فیلم و سریال دیزنی پلاس بسازد. حالا مشخص شده که دیزنی پول زیادی هم برای ساخت این سریال خرج کرده است و هزینه ساخت سریال The Mandalorian با فیلم‌های سینمایی برابری می‌کند.


جینا کارونا از فصل سوم سریال مندلورین کنار گذاشته شد | اینفلوئنسر پرحاشیه!


براساس گزارشی که سایت Wall Street Journal منتشر کرده، هزینه ساخت هر قسمت از این سریال ۱۵ میلیون دلار خواهد بود. شبکه «اچ‌ بی او» هم هر قسمت از فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» را با این قیمت ساخته بود. هزینه ساخت سریال The Mandalorian در حالی مشخص می‌شود که شبکه‌ها و سرویس‌های دیگر پخش فیلم و سریال هم هزینه زیادی روی تولید محتوای انحصاری کرده‌اند. مثلا آمازون برای ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها»  بیش از ۲۵۰ میلیون دلار هزینه کرده است. سریال See که قرار است برای سرویس «اپل تی وی پلاس» ساخته شود  بسیار گران است. هزینه تولید هر قسمت این سریال ۱۵ میلیون دلار خواهد بود.

تولید محتوای اختصاصی را نتفلیکس با ساخت سریال «خانه پوشالی» شروع کرد. تولید این سریال در سال ۲۰۱۳ شروع شد و هر قسمت آن ۴٫۵ میلیون دلار هزینه داشت. محبوبیت نتفلیکس و استقبال مردم از محتوای باکیفیت و جذاب باعث شد که دیگر شرکت‌ها هم به فکر راه‌اندازی سرویس‌های حق اشتراکی پخش فیلم و سریال بیافتند.


تریلر اکشن فصل دوم سریال «مندلورین» را در فیلیمو شات ببینید



منبع: Uproxx

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil