همکاری تازه پنه لوپه کروز و پدرو آلمادوار

پدرو آلمادوار که سال گذشته برای ساخت فیلم «درد و شکوه» موردتحسین قرار گرفته بود، برای فیلم جدیدش به سراغ پنه لوپه کروز رفته است؛ فیلیمی درباره مادرانگی.

پدرو آلمادوار فیلمساز اسپانیایی پس از چند تجربه خوب همکاری با پنه لوپه کروز ، برای ساخت فیلم جدیدش نیز به سراغ او رفته است. این اثر، پیرامون موضوع مادرانگی ساخته خواهد شد و برای اکران در سال ۲۰۲۱ آماده می‌شود.
به‌گزارش ورایتی، پیش‌تولید فیلم از اکتبر گذشته شروع شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در فوریه سال ۲۰۲۱ اکران شود. تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده برادر پدرو، آگوستین آلمادوار است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلم «Madres Paralelas» درباره دو مادری است که در یک روز یکسان نوزاد خود را به دنیا می‌آورند. داستان فیلم پیرامون اتفاقات و مشکلات دو سال آغازین تولد بچه‌ها برای مادرانشان شکل می‌گیرد.
تعطیلی صنعت سینما تاثیر قابل‌توجهی بر روی فیلم‌های در حال تولید گذاشت. در این میان، آلمادوار از سه ماه گذشته برای تکمیل فیلمنامه استفاده کرده و طبق گزارش‌ها قرار است این فیلم را با بودجه نه‌چندان زیادی بسازد.

مثل اکثر فیلم‌های پدرو آلمادوار ، «Madres Paralelas» به زبان اسپانیایی خواهد بود و در شهر مادرید اکران خواهد شد. با توجه به گفته‌های کارگردان، هنوز قراردادی رسمی با پنه لوپه کروز بسته نشده اما او فیلمنامه را خوانده و به‌شدت پسندیده است. این بازیگر پیش‌تر در فیلم‌های متعددی چون «همه‌چیز درباره مادرم» و «بازگشت» با آلمادوار همکاری کرده است. آلمادوار به‌عنوان کارگردان برای بسیاری از فیلم‌هایش توسط منتقدین تحسین شده است و اریک کوهن (منتقد وب‌سایت ایندی وایر)، فیلم «درد و شکوه» محصول سال ۲۰۱۹ را شاهکار نامیده بود. در ادامه، بخش کوتاهی از متن او را خواهید خواند:

«با توجه به ۳۰ سال تجربه فیلمسازی، می‌توان گفت لقب خدای سینما و فیلمنامه‌نویسی باید به پدرو آلمادوار تعلق بگیرد. فیلم «درد و شکوه» از این فیلمساز را می‌توان بهترین فیلم ساخته شده در لیست آثار او دانست. تجربه‌ متعادل و قاعده‌مند او در فیلمسازی که به‌واسطه‌ سال‌های طولانی فعالیت در این حرفه به وجود آمده است در کنار جنبه‌های هنری او در به تصویر کشیدن مفهوم و مضمون، موجب شده که آلمادوار اثری به‌یادماندنی از خودش به جای بگذارد.»
به غیر از فیلم «Madres Paralelas»، این کارگردان پروژه‌های دیگریهم در دست تولید دارد. طبق برنامه‌ریزی‌ها او قرار است در دو هفته آینده اولین فیلم انگلیسی‌زبانش کلید بخورد. این اثر، با اقتباس از زندگی ژان کوکتو ساخته خواهد شد.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil