همکاری مجدد چنینگ تیتوم با فیل لرد و کریس میلر در یک فیلم هیولایی

اگر از تماشای مجموعه‌ فیلم‌های خیابان جامپ با بازی چنینگ تیتوم لذت برده‌اید، حتما از شنیدن خبر همکاری مجدد او با فیل لرد و کریس میلر (کارگردانان این فیلم) خوشحال خواهید شد.

اگر از تماشای مجموعه‌ فیلم‌های خیابان جامپ (با عنوان اصلی Jump Street) با بازی چنینگ تیتوم لذت برده‌اید، حتما از شنیدن خبر همکاری مجدد او با کارگردانان این فیلم، فیل لرد و کریس میلر خوشحال خواهید شد. لرد و میلر تهیه‌کنندگان یک فیلم هیولایی جدید خواهند بود و تیتوم هم رسما به این زوج هنری ملحق شده است و این تیم فیلمی پر رمزوراز را برای یونیورسال خواهند ساخت.


شرکت آمازون با همکاری چنینگ تیتوم، فیلم موزیکال لیدی مکبث را خواهد ساخت


این فیلم در مراحل اولیه‌ تولید است و هنوز جزئیات زیادی از آن در درسترس نیست؛ داستان این تریلر در دنیای امروزی اتفاق می‌افتد و از فیلم‌های هیولایی کلاسیک الهام گرفته‌ ‌است. جالب است بدانید ایده‌ این فیلم را شریک تهیه‌کنندگی تیتوم، رید کارولین ارائه کرده و نوشتن فیلم‌نامه بر عهده‌‌ وس توک خواهد بود. تا کنون حضور چنینگ تیتوم به‌عنوان بازیگر و فیل لرد و کریس میلر به‌عنوان سازنده در این پروژه قطعی شده‌ است.


کارگردانان فیلم فضانوردی رایان گاسلینگ انتخاب شدند


کارولین و تیتوم این روز‌ها مشغول کارگردانی فیلم سگ (با عنوان اصلی Dog) هستند، پس اگر در آینده شنیدید که‌ کارگردانی این فیلم هیولایی را عهده‌دار شده‌اند اصلا تعجب نکنید. احتمالا همه منتظر دیدن نتیجه‌ فیلم Dog هستند تا بتوانند در این‌باره تصمیمی عاقلانه بگیرند.
یونیورسال پیش‌ازاین از عهده‌ بازسازی آثار هیولایی کلاسیک با موفقیت برآمده‌ است؛ فیلم مرد نامرئی (با عنوان اصلی The Invisible Man) با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و همچنین فیلم مرد گرگ‌نما (با عنوان اصلی «The Wolfman») در دست بازسازی است.


رایان گاسلینگ در نقش «مرد گرگ نما» ظاهر می‌شود


به نظر شما هیولای این فیلم کدام کاراکتر کلاسیک خواهد بود؟ یونیورسال پیش‌تر به مرد نامرئی و مرد گرگنما پرداخته است اما نگران نباشید؛ حدود ۱۰۰ گزینه برای انتخاب وجود دارد…


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil