ژولیت بینوش و همکاری دوباره با کلر دنی در فیلم رادیوسکوپی

ژولیت بینوش و کلر دنی برای تولید فیلم Radioscopie شروع به همکاری کرده‌اند؛ داستان درباره‌ دنیای رادیوی فرانسه‌ است و بازیگران اصلی این فیلم ونسان لندون و بینوش هستند.

ژولیت بینوش را از بازی در فیلم‌های شیرین و کپی برابر اصل به کارگردانی عباس کیارستمی می‌شناسیم؛‌ او یکی از ستارگان مطرح بین‌المللی و البته فرانسه است و کلر دنی نیز از فیلم‌سازان بنام سینمای فرانسه است. این دو ستاره برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در فیلم بگذار آفتاب به داخل بتابد (با عنوان اصلی Let the Sunshine In) همکاری داشته‌اند. خوشبختانه همکاری آن‌ها به یک فیلم ختم نشد؛ این‌دو چهره برای ساخت فیلم حیات والا (با عنوان اصلی High Life) در سال ۲۰۱۸ دوباره به هم پیوستند، همچنین علاوه بر ژولیت بینوش، رابرت پتینسون نیز از ستارگان اصلی این فیلم بود. حال طبق جدیدترین اخبار، کارگردان فیلم‌های ماده‌ سفید (با عنوان اصلی White Material) و Trouble Every Day برای سومین بار با بینوش همکاری خواهد کرد.

طبق اخبار، کلر دنی تولید فیلمی به نام رادیوسکوپی یا Radioscopie را آغاز کرده؛ داستان درباره‌ دنیای رادیوی فرانسه‌ است و بازیگران اصلی این فیلم ونسان لندون و ژولیت بینوش هستند. جالب است بدانید، ژولیت بینوش تنها بازیگری نیست که برای چندمین بار با کلر دنی همکاری می‌کند، لندون نیز در فیلم‌های حرامزاده‌ها در سال ۲۰۱۲ و Friday Night در سال ۲۰۰۲ با این کارگردان همکاری داشته است.

این کارگردان، شخصا خبر جدیدترین فیلمش را تایید کرد. این فیلم در فرانسه فیلمبرداری خواهد شد و بخشی از آن در خانه‌ رادیو در پاریس تولید خواهد شد. داستان Radioscopie درباره‌ یک برنامه‌ فرهنگی است که هرروز روی آنتن می‌رود؛ این برنامه برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ منتشر شد و مشخص است فیلم‌ساز علاقه‌ شدیدی به آن دارد. او در مصاحبه‌ای گفته است: «رادیو یعنی سکوت، تنفس و تردید. گاهی سوال فورا پاسخ داده نمی‌شود، جواب را باید درون خودتان پیدا کنید. در رادیو می‌توانید به صدای فکر کردن آدم‌ها گوش کنید.»

همچنین او در این مصاحبه اشاره‌ای به همکاری با گروه موسیقی راک بریتانیایی The Tindersticks کرد و این‌طور که به نظر می‌رسد ساخت موسیقی فیلم‌ برعهده‌ این تیم خواهد بود. البته این اولین بار نیست که دنی این گروه موسیقی را برای فیلم‌هایش انتخاب می‌کند؛ او پیش از با اعضای این گروه و گاهی فقط با استورات ای.استیپلز (خواننده و آهنگساز گروه) همکاری داشته است.

اما نکته‌ جالب این‌جاست: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراحل تولید فیلم The Stars at Noon به کارگردانی دنی و نقش‌آفرینی رابرت پتینسون و مارگارت کوالی متوقف شد؛ داستان این فیلم در سال ۱۹۸۴ و در بحبوحه‌ انقلاب نیکاراگوئه اتفاق می‌افتد. همچنین استودیوی A24 امتیاز پخش در آمریکای شمالی را خریداری کرده است. اما گویا دنی این فیلم را به دست فراموشی سپرده و مراحل تولید فیلم جدیدش را آغاز کرده ‌است. امیدواریم وقتی کارگردان تصمیم می‌گیرد مراحل تولید فیلم را از سر بگیرد، بازیگران اصلی دردسترس باشند…


مصاحبه با کلر دنی کارگردان ۳۵ شاتِ رام


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil