پایان اکران آنلاین فیلم جمشیدیه ساخته یلدا جبلی

پایان اکران آنلاین فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی، با فروش بیش از ۶۳۵ میلیون در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا رقم خورد.

پایان اکران آنلاین فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی، با فروش بیش از ۶۳۵ میلیون در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا رقم خورد.


اکران آنلاین فیلم کشتارگاه ساخته عباس امینی


به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، جمشیدیه ساخته یلدا جبلی و فردین خلعتبری، در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه ۱۳۹۹ وارد چرخه اکران آنلاین شد؛ با گذشت ۳۰ روز از اکران آنلاین و با فروش ۳۱ هزار و ۷۶۴ بلیت به پایان اکران رسید.
دومین فیلم بلند سینمایی جبلی، روایت زندگی ترانه و امیر، زن و شوهر ۳۴ و ۳۷ ساله‌ای است که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند؛ آن‌ها برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده‌ای می‌شوند که هرچه بیشتر در آن پیش می روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می‌شود.

پایان اکران آنلاین فیلم جمشیدیه در حالی رقم خورد که این اثر توانست به فروش ۶۳۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و از لحاظ جدول فروش فیلیمو و نماوا جایگاه سیزدهم فروش اکران آنلاین را به خود اختصاص دهد.
سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم‌رودی، محمد ولی‌زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی‌نژاد، حسین دالمن و کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.
جمشیدیه در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و پس از موفقیت در اکران آنلاین از فردا چهاردهم دی ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.


در فیلیمو شات بخوانید: اکران آنلاین فیلم جمشیدیه ساخته یلدا جبلی؛ وجدان، اعتراف و قصاص


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil