نمایش تئاتر «فلیبگ» در آمازون پرایم با هدف انجام امور خیریه

پخش تئاتر فلیبگ در آمازون پرایم از روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت ورایتی، شرکت آمازون قصد پخش تئاتر «فلیبگ» به نویسندگی فیبی والر-بریج را در سرویس استریمینگ خود دارد و درآمد حاصل از آن را برای کمک به افرادی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرارگرفته‌اند اختصاص می‌دهد. نمایشنامه این تئاتر یک‌نفره در سال ۲۰۱۳ نوشته‌شده بود؛ نمایشنامه‌ای که سه سال بعد، پایه و اساس سریال دو فصلی «فلیبگ» با عنوان اصلی «Fleabag» را تشکیل داد. این مجموعه تلویزیونی طی دو فصل به نویسندگی و هنرپیشگی فیبی والر-بریج ساخته شد و توانست دو جایزه گلدن گلوب و شش جایزه امی را تصاحب کند. پخش تئاتر «فلیبگ» در آمازون پرایم از روز جمعه آغاز خواهد شد. با فیلیمو شات همراه باشید. 


مردم آمریکا از روز جمعه می‌توانند تئاتر «فلیبگ» را که برای دو هفته در دسترس خواهد بود، در آمازون پرایم تماشا کنند. همچنین، هواداران سریال «فلیبگ» در بریتانیا و ایرلند می‌توانند تئاتر آن را از طریق سایت پخش اینترنتی Soho Theatre دانلود کنند؛ این نمایش به مدت ۴۸ ساعت با هزینه‌ ۴ پوند (یا حدود ۵ دلار) برای دانلود در دسترس است.

کلیه عواید، پس از کسر مالیات و هزینه‌های اجرایی، به خیریه‌هایی ازجمله National Emergencies Trust،NHS Charities Together و Acting for Others تعلق می‌گیرد. همچنین از طریق صندوق پشتیبانی تازه تأسیس «فلیبگ»، ۲۵۰۰ پوند به فریلنسرهای صنعت تئاتر بریتانیا که تحت تأثیر بحران ویروس کرونا قرارگرفته‌اند کمک خواهد شد. اسامی خیریه‌های آمریکایی آخر این هفته اعلام می‌شود.

فیبی والر-بریج طرح اولیه سریال «فلیبگ» را در ابتدا برای یک تئاتر یک‌نفره نوشت. او این تئاتر را برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ روی صحنه برد؛ نمایشی که مبنای سریال دو فصلی آمازون پرایم با بازی والر-بریج، شان کلیفورد، الیویا کلمن و اندرو اسکات را تشکیل داد. سریال «فلیبگ»، علاوه بر چهار جایزه اصلی امی، توانسته دو جایزه امی برای هنرهای خلاق دریافت کند.

والر-بریج در بیانیه‌ای گفت: «امیدوارم نمایش تئاتر فلیبگ در آمازون پرایم، درحالی‌که در دوران قرنطینه خانگی کمی سرگرمی تئاتری مهیا می‌کند، برای کمک به افراد محتاج پول زیادی جمع‌آوری کند. از همه همکارانم و تیم خلاقی که در این شرایط چالش‌برانگیز از حقوق خود در این پروژه به خاطر جمع‌کردن پول برای این امر حیاتی چشم‌پوشی کردند متشکرم. تمام مبلغ جمع‌آوری‌شده برای پشتیبانی از افرادی صرف خواهد شد که در صف اول این مبارزه برای ما می‌جنگند. همچنین بخشی از عواید نمایش تئاتر فلیبگ در آمازون پرایم به مردمی تعلق خواهد گرفت که  در بحران پیش‌آمده دچار مضیقه مالی شده‌اند، مانند افراد جامعه تئاتر. پیشاپیش از کسانی که کمک مالی می‌کنند تشکر می‌کنم. حالا وقت تماشای «فلیبگ» در خانه است؛ تماشایی که یک امر خیر محسوب می‌شود».

جمع‌آوری پول با رقم ۳۵۶۰۰۰ پوند آغازشده است؛ البته بخش اعظم این پول از سوی فیبی والر-بریج اهدا شد. صندوق پشتیبانی «فلیبگ» از طریق بستر سرمایه‌گذاری جمعی GoFundMe به جمع‌آوری کمک‌های مالی ادامه خواهد داد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil