پروژه جدید کارگردان «توئین پیکس»؛ سورپرایز جدید دیوید لینچ

دیوید لینچ، فیلمساز اسرارآمیز فیلم‌هایی مانند «مخمل آبی» و «جاده مالهالند» در حال کار روی پروژه جدیدی است. پروژه جدید کارگردان «توئین پیکس» چه می‌تواند باشد؟

دیوید لینچ، فیلمساز اسرارآمیز فیلم‌هایی مانند «مخمل آبی» (با عنوان اصلی Blue Velvet) و «جاده مالهالند» (با عنوان اصلی Mulholland Drive) در حال کار روی پروژه جدیدی است.
همانطور که انتظار می‌رود، او جزییات را پیش خودش نگه می‌دارد و در مورد آنها هیچ حرفی نمی‌زند. پروژه جدید کارگردان «توئین پیکس» چه می‌تواند باشد؟ با فیلیمو شات همراه باشید.


دیوید لینچ در مصاحبه‌ای که با سایت دیلی بیست داشت با اشاره و حالتی رمزآلود گفت: «ممکن است اتفاق‌هایی در راه باشد که به معنای داشتن وقت کمتری برای گذراندن در کانال است.» منظور لینچ از «کانال»، «تئاتر دیوید لینچ» است، یک کانال یوتیوبی که توسط سابرینا اس. ساترلند (تهیه‌کننده لینچ) اداره می‌شود. آن دو از این کانال به عنوان یک مرکز دیجیتال استفاده می‌کنند برای کارهای مختلفی که لینچ در دوران قرنطینه کرونا انجام می‌دهد؛ کارهایی مانند گزارش وضعیت آب و هوا (که به معنای واقعی کلمه شامل این می‌شود که لینچ از پنجره به بیرون نگاه می‌کند و درمورد آب و هوای آن روز حرف می‌زند) و نمایش بعضی از فیلم های کوتاه لینچ مانند «آتش» (با عنوان اصلی Fire یا Pozar). اما به نظر می‌رسد که اتفاق بزرگتری در شرف وقوع است.

اوایل امسال، لینچ فیلم کوتاهی به نام «جک چه کار کرده است؟» (با عنوان اصلی What Did Jack Do) در نت‌فلیکس منتشر کرد که در آن از میمونی که ممکن است مرتکب قتلی شده یا نشده باشد بازجوئی می‌کند. شایعاتی مبنی بر این‌که او قرار است برای این سرویس پخش اینترنتی یک سریال کامل بسازد پا گرفت، اما وقتی که درمورد این موضوع به صورت مستقیم از او پرسیده شد، لینچ با یک جواب سرسری از پاسخ دادن طفره رفت. او در ماه آپریل گفت: «تمام این شایعه‌ها به سرعت پخش می‌شوند، اما من می‌توانم به شما بگویم که در این باره هیچ اتفاقی نیفتاده است. این شایعه‌ای است که حتی اگر هم واقعیت داشته باشد_هیچ اتفاقی نیفتاده است.» شاید هم منظور او این بوده که «در آن زمان» هیچ اتفاقی نیفتاده است.
در مقطعی، صحبت‌هایی درباره اینکه او می‌تواند در حال توسعه فصل جدیدی از سریال «توئین پیکس» باشد هم وجود داشت؛ سریال رمزآلود و تحسین شده او که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی شوتایم دوباره احیاء شد، اما این موضوع هم هنوز تأئید نشده است. شخصاً امیدوار هستم که این اتفاق نیفتد، چون پایان «توئین پیکس:بازگشت» (با عنوان اصلی Twin Peaks: The Return) به قدری فراموش‌نشدنی بود که من نمی‌توانم تصور کنم هیچ چیز دیگری بتواند جای آن را بگیرد. اما از طرف دیگر گنجایش تصورات من حتی نزدیک به چیزی که دیوید لینچ در ذهن دارد هم نیست؛ پس اگر او و همکارش مارک فراست تصمیم گرفتند که این سریال را باز هم ادامه دهند، من بسیار کنجکاو خواهم بود که بدانم چه چیزی از نظر آن‌ها آنقدر مهم است که در داستانشان نقش داشته باشد.
شما درباره پروژه جدید کارگردان «توئین پیکس» چه فکر می کنید؟


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil