پوسترهای فیلم «کینگزمن» منتشر شد؛ رالف فاینز با اخمی به تیزی شمشیر

استودیو قرن بیستم به‌تازگی پوستر های فیلم «مرد شاه»، پیش‌درآمد مجموعه «کینگزمن» را منتشر کرده تا یادتان نرود که این فیلم هنوز هم وجود دارد.

فیلم «کینگزمن» (با عنوان اصلی «The King’s Man») به کارگردانی متیو وان در اصل قرار بود ماه فوریه به نمایش درآید، اما سال گذشته قبل از آنکه شیوع ویروس کرونا هالیوود را کله‌پا کند، روز اکران فیلم تا پائیز امسال به تعویق انداخته شد. هنوز معلوم نیست که آیا تاریخ اکران فعلی‌اش به قوت خود باقی می‌ماند یا نه؟ هیچ چیز مشخص نیست. اما استودیو قرن بیستم به‌تازگی پوسترهای فیلم «کینگزمن» را منتشر کرده است تا یادتان نرود که این فیلم هنوز هم وجود دارد. با فیلیمو شات همراه باشید.


پوستر اول تقریباً مشابه همان پوستری است که بار قبل منتشر شده بود، اما پوستر دوم جدید است. حتی فاینز هم با ژست و لباس متفاوتی دیده می‌شود. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که در تصویر دوم شمشیر فاینز کمی پایین‌تر است.

پوستر فیلم کینگزمن

تریلر فیلم «کینگزمن» را در فیلیمو شات ببینید



نام دنباله کینگزمن مشخص شد


نمی‌توان به این فکر نکرد که ریس ایفانز (بازیگر فیلم‌های «ناتینگ هیل» با عنوان اصلی Notting Hill و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» با عنوان اصلی The Amazing Spider-Man) در این فیلم نقش راسپوتین را بازی می‌کند. حضور شخصیت راسپوتین در این فیلم به‌خودی‌خود عجیب‌وغریب است، اما بازی ریس ایفانز در نقش او موضوع را عجیب‌تر کرده است؛ انتخاب این بازیگر برای این نقش واقعاً با چه هدفی انجام شده است؟

درهرصورت، رالف فاینز (بازیگر فیلم «هتل بزرگ بوداپست» با عنوان اصلی The Grand Budapest Hotel) به همراه جما آرترتون، جایمن هانسو، چارلز دنس، متیو گود، تام هولندر، هریس دیکسون و دانیل برول در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. خلاصه داستان فیلم از این قرار است:

درحالی‌که تعدادی از بزرگ‌ترین ستمگران و جنایتکاران تاریخ کنار هم جمع شده‌اند و برای به‌دست آوردن میلیون‌ها دلار، نقشه یک جنگ را طرح می‌ریزند، یک نفر باید هرچه زودتر برای مقابله با آن‌ها اقدام کند. فیلم «کینگزمن» ریشه‌های به وجود آمدن اولین آژانس اطلاعاتی مستقل را به تصویر می‌کشد.

در حال حاضر برنامه اکران فیلم «کینگزمن» برای هجدهم ماه سپتامبر ۲۰۲۰ تعیین شده است، اما با توجه به مدیریت ضعیف آمریکا در رابطه با همه‌گیری کرونا، هر روز بیشتر از قبل بعید به نظر می‌رسد که این تاریخ اکران هم برقرار باقی بماند. یکی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده است که سالن‌های سینما تا اواسط سال ۲۰۲۱ بسته باقی خواهند ماند. جای شکرش باقی است که به‌جای وانمود کردن به این‌که تاریخ قطعی اکران فیلم در سینماها مشخص است، روی پوسترهای فیلم «کینگزمن» نوشته شده است: به زودی در سینماها.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil