پوستر فیلم لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر |‌ اکران در ماه مارس امسال!

پوستر فیلم لیگ عدالت (Justice League) به کارگردانی زک اسنایدر با مژده‌ی اکران در ماه مارس امسال منتشر شد. تنها ۴۸ روز تا اکران این فیلم باقی مانده.

پوستر فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شد؛ خبر خوب برای طرفداران فیلم و سریال: تنها ۴۸ روز تا اکران این فیلم باقی مانده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


زک اسنایدر و کارگردانی نسخه جدید شاه آرتور 

جی جی آبرامز با «لیگ عدالت تاریک» به HBO Max می‌آید


باور اینکه فیلم لیگ عدالت پس از مدت‌ها کار بر روی مراحل پیش تولید و سپس فیلم‌برداری طولانی‌اش، بالاخره به مرحله اکران رسیده، سخت و دشوار است. زک اسنایدر پس از ناکامی‌اش در به پایان رساندن نسخه ابتدایی فیلم لیگ عدالت (که سال ۲۰۱۷ منتشر شد) حالا با انگیزه‌ای بیشتر برای ساخت نسخه دلخواهش بازگشته است. پس از خروج اسنایدر از تیم سازنده فیلم (به علت مسائل خانوادگی)، کمپانی برادران وارنر، جاس ویدون را برای ادامه ساخت آن فیلم انتخاب کردند.
نسخه‌ای که اسنایدر ساخته، قرار است به مدت چهار ساعت ما را روی صندلی میخکوب کند و صحنه‌هایی را نمایش دهد که پیش‌تر در هیچ یک از سری فیلم‌های دنیای دی‌سی خصوصاً نسخه قبلی لیگ عدالت ندیدیم. طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است، این فیلم در نیمه‌های ماه مارس سال جاری اکران خواهد شد.


لیگ عدالت بسان خدایان یونانی


در واقع تاریخ اکران و انتشار فیلم لیگ عدالت، بر روی پوستری که از این فیلم منتشر شد، درج شده بود. تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ برای اکران فیلم زک اسنایدر و پخش آن از طریق سرویس پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس در آمریکا انتخاب شده است.پوستر این فیلم به انتخاب کارگردانش، اسنایدر، سه بخشی است. سقوط، خیزش و دوباره زاده شدن. در تمام بخش‌ها تاریخ ۱۸ مارس به چشم می‌خورد. پوستر بخش سقوط، نمایی از لوگو لیگ عدالت را نشان می‌دهد که درهم شکسته روی زمین افتاده است. بخش خیزش اما پرچمی با لوگو لیگ عدالت را به تصویر کشیده که بر روی ویرانه‌ای از سنگ‌های نتراشیده قرار گرفته اما باد آن را به اهتزاز در آورده است. و در نهایت پوستر بخش دوباره زاده شدن که حرف بیشتری برای گفتن دارد. در این پوستر حلقه فیلم آنالوگی را نشان می‌دهد که انگار از داخل ویرانه‌ها و خرابی‌های به بار آمده، سر از خاک بیرون آورده و دوباره زاده شده است. 

پوستر فیلم لیگ عدالت

همه چیز درباره فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ | نور امیدی در پایان سال ۲۰۲۰


تصویری این چنین را می‌توان شبیه کنایه‌ای به جاس ویدون در نظر گرفت که پس از خروج اسنایدر از تیم سازندگان فیلم لیگ عدالت در سال ۲۰۱۷، اغلب صحنه‌های دلخواه اسنایدر را از فیلم حذف و دوباره فیلم‌برداری کرد. پیش بینی می‌شود با توجه به ناکامی‌های زک اسنایدر در ساخت و به سرانجام رساندن فیلم قبلی، او با طمع و یا به عبارت بهتر انگیزه بیشتری، نسخه جدید را ساخته باشد. تصور اینکه فاصله ما با فیلم جدید دنیای دی‌سی تنها ۴۸ روز است، انسان را حقیقتاً سر شوق می‌آورد. البته شایان ذکر است که هنوز نحوه اکران این فیلم در بریتانیا مشخص نشده است چرا که متأسفانه اچ‌بی‌او مکس هنوز آن محدوده را از لحاظ نشر و اکران فیلم پوشش نمی‌دهد. فیلم‌هایی نظیر جادوگرها (The Witches) و زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) نیز از طریق وی‌اودی در اختیار مخاطبان ساکن بریتانیا قرار گرفتند. از طرف دیگر با توجه به نزدیک شدن به تاریخ پخش فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla Vs. Kong) احتمالاً فکری برای مخاطبان بریتانیایی نیز خواهد شد چرا که قطعاً اچ‌بی‌او مکس به دنبال از دست دادن سیل عظیمی از هواداران این دو فیلم بزرگ که برای تماشای آن‌ها لحظه شماری می‌کنند، نیست. 


نقد فیلم «جادوگرها»؛ سرگرمی در هالووین به روایت رابرت زمکیس



منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil