پیش بینی فروش هابز و شاو ؛ بالای ۱۹۵ میلیون دلار در سرتاسر دنیا

دنباله فرعی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» با نام «هابز و شاو» فردا در آمریکا و کشورهای مختلف اکران می‌شود. از آنجایی که قسمت‌های قبلی مجموعه سریع و خشمگین به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کرده بودند، پیش بینی فروش هابز و شاو کار چندان سختی نیست. با این حال نباید انتظار داشت که این فیلم بتواند مانند مجموعه اصلی بفروشد. در پیش بینی فروش هابز و شاو به این موضوع اشاره شده که این فیلم می‌تواند به فروش بالای ۱۹۵ میلیون دلار در سرتاسر دنیا برسد. فیلم «سرنوشت خشمگین» با حساب فروش در کشور چین توانسته بود به فروش کلی ۵۴۱٫۹ میلیون دلاری برسد.

فیلم هابز و شاو در ۴۲۰۰ سینما در کشور آمریکا اکران می‌شود و قیمت بلیت‌های آن‌هم بین ۶۰ تا ۶۵ دلار است. این فیلم همزمان در کشورهای آسیایی و اروپایی هم اکران خواهد شد. پیش‌بینی فروش هابز و شاو در هفته اکران ۱۲۵ میلیون دلار است.

پیش بینی فروش فیلم هابز و شاو

دو فیلم آخر مجموعه سریع و خشمگین که سرنوشت خشمگین و خشمگین ۷ نام داشتند با فروش خوبی در باکس آفیس مواجه شدند. البته فیلم خشمگین ۷ به دلیل مرگ «پل واکر» با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. فروش فیلم هابز و شاو به احتمال زیاد نزدیک به فیلم‌های اصلی نخواهد شد. فیلم سرنوشت خشمگین در هفته اول اکران توانست به فروش ۱۷۱٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کند. برای مقایسه بد نیست به فروش فیلم‌ «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» اشاره کنیم. این فیلم که دنباله مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به‌حساب می‌آید، ۵۰ درصد کمتر از فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم» فروش داشت. حالا به نظر می‌رسد که فروش هفته اول Hobbs & Shaw هم ۶۴ درصد کمتر از فیلم سرنوشت خشمگین باشد. اگر بخواهیم پیش‌بینی فروش فیلم سینمایی هایز و شاو را با فیلم‌های ابرقهرمانی هم مقایسه کنیم به چیزهای جالبی می‌رسیم. فیلم‌های «جوخه انتحار» و «ددپول» هم در هفته اول به فروش ۱۲۲ و ۱۳۲ میلیون دلاری رسیده بودند.


منبع: Dead Line

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil