حضور کریس پاین در یک لایو اکشن جذاب

پارامونت، هازبرو و انترتینمنت وان دست به دست هم داده‌اند و به سراغ پروژه‌ای مشترک رفته‌اند؛ کریس پاین در این لایو اکشن جذاب حضور خواهد داشت.

با توجه به واکنش‌هایی که در گذشته به تولید لایواکشن Dungeons And Dragons اتفاق افتاد، حتما از خود می‌پرسید چه ‌کسی شجاعت به خرج داده و دست به تلاشی دوباره برای ساخت این پروژه زده ‌است؟ پارامونت، هازبرو و انترتینمنت وان دست به دست هم داده‌اند و دوباره سراغ این پروژه رفته‌اند. وقتی کمپانی برادران وارنر از ساخت این پروژه دست کشید، پارامونت صبر را جایز ندانست و بدون معطلی به سراغ آن‌ رفت. کارگردانان احتمالی این لایواکشن جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین خواهند بود. این دو شریک، کارگردانی فیلم کمدی و اکشن شب بازی (با عنوان اصلی Game Night) را در رزومه‌ خود دارند. همچنین اولین بازیگر و ستاره این پروژه نیز انتخاب شده است: کریس پاین را اینبار در یک لایو اکشن جذاب خواهیم دید!

هنوز جزئیاتی از داستان اصلی و نقشی که کریس پاین در لایو اکشن Dungeons And Dragons برعهده خواهد داشت در دسترس نیست. اما آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود در این فیلم شاهد مبارزه، موجودات عجیب و غریب، جادو، سیاه‌چاله‌ها و نبرد اژدهایان خواهیم بود.
دالی و گلداستاین فیلم‌نامه را براساس متن مایکل گیلیو نوشته‌اند. همچنین به‌زودی بازی کریس پاین را در فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (با عنوان اصلی Wonder Woman 1984) خواهیم دید. او در فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling) ساخته اولیویا وایلد هم حضور دارد.

به‌نظر شما فیلم‌هایی که با اقتباس از بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند تا چه حد در جذب مخاطب موفق عمل خواهند کرد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil