کوین فایگی جنگ ستارگان می‌سازد

شرکت دیزنی اعلام کرد که کوین فایگی جنگ ستارگان خواهد ساخت. فایگی مدیر استودیوهای مارول است و حالا وظیفه ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان را هم دارد.

شرکت دیزنی اعلام کرد که کوین فایگی جنگ ستارگان خواهد ساخت. مرد شماره یک استودیوهای مارول که در شکل‌گیری دنیای سینمایی مارول نقش مهمی را ایفا کرده‌ است، اکنون یک پروژه بزرگ دیگر هم در اختیار دارد. کوین فایگی جنگ ستارگان خواهد ساخت و فیلم‌های جدید زیر نظر او تولید خواهند شد.

کوین فایگی یکی از طرفداران سرسخت مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است. این اتفاق باعث شده که رییس استودیوهای مارول با همکاری لوکاس فیلم برنامه‌ریزی برای آینده فیلم‌های جنگ‌ ستارگان را شروع کنند. حتی مشخص شده که «کتلین کندی» از استودیوی لوکاس فیلم هم‌اکنون کار پیش تولید این فیلم‌ها را شروع کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که آخرین قسمت از سه‌گانه جدید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان چند ماه دیگر راهی سینما می‌شود. شرکت دیزنی هم اکنون روند ساخت فیلم‌های جدید و خلق داستان تازه را شروع کرده است. مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان از سال ۱۹۷۷ توسط جورج لوکاس ساخته شدند. آخرین فیلم این مجموعه که تا این لحظه راهی سینما شده، «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نام دارد که توانست با فروش ۱٫۳ میلیارد دلاری در باکس آفیس مواجه شود.

کوین فایگی جنگ ستارگان جدید می‌سازد، اما او همچنان وظیفه دنبال کردن فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای مارول را هم به عهده خواهد داشت. فیلم «انتقام جویان:‌ آخر بازی» هم اکنون به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است. فیلمی که ۲٫۹ میلیارد دلار فروش داشت. کوین فایگی چند ماه پیش فاز چهارم فیلم‌های مارول را هم اعلام کرد.

فیلم‌های جنگ ستارگانی که تاکنون توسط دیزنی ساخته‌اند به فروش ۴٫۵ میلیارد دلاری در سرتاسر دنیا دست پیداکرده‌اند. با این حال به جز فیلم‌های اصلی، سعی شد یکسری دنباله‌های فرعی هم برای این مجموعه فیلم‌ها ساخته شود. فیلم «سولو» آخرین دنباله فرعی این مجموعه بود که با فروش خوبی مواجه نشد. این اتفاق باعث شد که دیزنی و لوکاس فیلم بازنگری مجددی روی این مجموعه‌ها انجام دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده سه‌گانه جدید فیلم‌های جنگ ستارگان توسط خالقان سریال بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد.


منبع: Hollywood Reporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil