چهارمین و آخرین فصل «غیرمعمولی» در نتفلیکس

سریال «Atypical» در نت‌فلیکس رو به اتمام است و این شبکه، تولید این سریال نیم‌ساعته را برای چهارمین و آخرین فصل تمدید خواهد کرد.

سریال «Atypical» در نت‌فلیکس رو به اتمام است و این شبکه، تولید این سریال نیم‌ساعته را برای چهارمین و آخرین فصل تمدید خواهد کرد.
آخرین فصل سریال «غیرمعمولی»، ۱۰ قسمت دارد و پخش آن از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. فصل سوم در نوامبر گذشته شروع شد و فصل دوم و اول هرکدام به ترتیب سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ منتشر شدند.

رابیا رشید سازنده سریال گفت: «از اینکه چهارمین و آخرین فصل سریال «غیرمعمولی» را می‌سازیم هیجان‌زده هستم؛ و همانطور که از رو به اتمام بودن سریال ناراحتم، بی‌نهایت قدردانم که توانستم این داستان را بگویم. طرفدارهایمان به زیبایی و با هیجان از این سریال حمایت کردند. متشکرم که صدا و داستان‌های سم و همه اعضای خانواده گاردنر را شنیدید و بین خودتان پذیرفتید. امیدوارم که میراث «غیرمعمولی» شنیده شدن صداهایی باشد که تاکنون شنیده نشده‌اند و حتی بعد از اینکه این سریال به‌پایان رسید، ما به گفتن داستان‌های بامزه و پر از احساس از نقطه‌نظرهایی ادامه بدهیم که به آنها کمتر توجه شده است.»

«غیرمعمولی» سریالی است درباره (با بازی کی‌یر گیلکریست) پسر ۱۹ ساله‌ای که مبتلا به طیفی از اوتیسم و در جست‌وجوی عشق و استقلال است. جنیفر جیسن لی، مایکل راپاپورت، برجیت لاندی پین، نیک دودانی، جنا بوید، ایمی اُکودا، گراهام راجرز و فایول استورات به همراه گیلکریست و مابقی بازیگران برای ساخت فصل آخر بازخواهند گشت.

رابیا رشید به همراه مری روهلیش نویسندگان سریال هستند؛ این دو نفر به همراه ست گوردون عنوان مدیران تولید «غیرمعمولی» را هم دارند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil