استیون اسپیلبرگ نویسنده داستان ترسناک می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشرشده استیون اسپیلبرگ نویسنده داستان ترسناک یک سریال می‌شود. سریالی که قرار است روی سرویس دیجیتالی کویبی پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که استیون اسپیلبرگ نویسنده یک داستان بسیار ترسناک برای پلتفرم دیجیتالی «کویبی» می‌شود. این خبر از طرف «جفری کاتزنبرگ» که خود هم یکی از تهییه کننده‌های هالیوود است، تایید شد. اسپیلبرگ و کاتزنبرگ قبلا در استودیوی انیمیشن‌سازی «دریم‌ورکس» با هم همکاری بوده‌اند.

براساس گفته‌های کاتزنبرگ، اسپیلبرگ  نویسنده چهار یا پنج قسمت از این سریال ترسناک خواهد بود. گفته شده این سریال ۱۰ تا ۱۲ قسمت خواهد داشت. کاتزنبرگ در ادامه هم گفت:

استیون اسپیلبرگ نویسنده یک داستان به‌شدت ترسناک است. داستانی که خود آن را خلق کرده و به همین دلیل چیز بسیار شگفت‌انگیزی است.

حتی مشخص شده که اسپیلبرگ از سرویس کویبی درخواست کرده که این سریال فقط برای افرادی که حق اشتراک این سرویس را دارند پخش شود؛ آن هم فقط در شب‌ها. پلتفرم دیجیتالی کویبی قرار است در سال ۲۰۲۰ با قیمت ماهانه ۵ دلار راه اندازی می‌شود. گفته شده این سرویس قصد دارد یک میلیارد دلار برای ساخت محتوای مختلف هزینه کند. از هم اکنون شرکت‌های مختلفی از جمله سونی در حال ساخت محتوا برای این سرویس پخش دیجیتالی هستند.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره داستان ترسناک استیون اسپیلبرگ منتشر نشده است و نمی‌دانیم دقیقا در چه تاریخی پخش می‌شود.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil