اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا ؛ اوقات بد، این بار برای دختر گمشده!

به نظر می‌رسد که «درو گادرد» به شروع پروژه‌ای جدید فکر می‌کند.

به نظر می‌رسد که درو گادرد، سرمست از موفقیت جدید‌ترین ساخته‌اش «اوقات بد در ال رویال»، به شروع پروژه‌ای جدید فکر می‌کند. اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا ، خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران آثار او محسوب می‌شود؛ گادرد در حال حاضر به نوشتن فیلم‌نامه مشغول است.

بدون شک می‌توان گفت حاصل کار خالق ال رویال با سابرینایی که از نتفلیکس در حال پخش است، قابل‌مقایسه نخواهد بود؛ همان‌طور که خوانش بیلی وایدر از این رمان در سال ۱۹۵۴ و سیدنی پولاک در سال ۱۹۹۵ متفاوت خواهد بود.


فیلم انولا هولمز محصول جدید نتفلیکس، داستانِ محدودیت‌ها و موفقیت‌هاست


اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا

اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا ، داستان مردی را روایت می‌کند که با غم رفتن دوست‌دخترش مواجه است؛‌ دختری که او را ترک و با دوستی قدیمی شروع به زندگی می‌کند؛ اما به‌محض اینکه خبر جدایی اسرارآمیز زن از مرد و ناپدید‌ شدن او آشکار می‌شود، بعضی نظریه‌پردازان احتمال وجود یک توطئه را مطرح می‌کنند. در نگاه اول، احاطه سایه Gone Girl بر داستان احساس می‌شود اما از آن‌جایی که متریال اصلی از رمان موفق نیک درناسو استخراج شده است، می‌توانیم مطمئن باشیم که نتیجه کاملا متفاوت خواهد بود.

به‌احتمال‌زیاد، گادرد وظیفه کارگردانی این اثر را هم بر عهده خواهد داشت؛ اگر از نتیجه نهایی فیلم‌نامه‌ای که می‌نویسد به‌اندازه کافی رضایت داشته باشد و همه‌چیز بر وفق مرادش پیش رود. جالب است بدانید که گادرد در کنار کمپانی‌های RT Features و نیو رجنسی، وظیفه تهیه‌کنندگی سابرینای جدید را هم بر عهده دارد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil