جدول ستاره‌ها؛ منتقدان چه می‌گویند؟

در فیلیمو شات، نظر عده‌ای از منتقدان سینما را درباره آثار حاضر در جشنواره امسال جویا شده‌ایم.

ده روز همراهی با شما مخاطبان سینما به پایان رسید و یک دوره‌ دیگر از جشنواره فجر به تاریخ اضافه شد. علاوه بر نقد، یادداشت و پوشش‌های صوتی و تصویری از این رویداد، تصمیم گرفتیم تا امتیاز منتقدان به فیلم های روز آخر جشنواره را جمع‌آوری کنیم و نظر آن‌ها را درباره فیلم‌های امسال بازتاب دهیم. منتقدانی از طیف‌ها و با سلیقه‌های مختلف که امتیازات آن‌ها می‌تواند نشانگر برآیندی از واکنش‌های اهالی رسانه به فیلم‌های امسال باشد.

امیر ابیلی، آرامه اعتمادی، حسین جوانی، آرش خوشخو، شاهین شجری کهن، آنتونیا شرکا، سید آریا قریشی، کیوان کثیریان، صوفیا نصرالهی و کریم نیکونظر، منتقدانی هستند که در این مدت همراه ما بودند و نظرشان درباره فیلم‌های جشنواره فجر امسال را با ما در میان گذاشته‌اند. امتیاز این منتقدان به فیلم های روز آخر جشنواره را در جدول ستاره‌ها مشاهده می‌کنید.

با نمایش دو فیلم در روز گذشته، جشنواره فجر سی‌و‌هشتم به کار خود پایان داد و تا ساعاتی دیگر شاهد انتخاب برگزیده‌های این دوره هستیم. با استقبال منتقدان از «خورشید» در روز پایانی و خلوت جشنواره، این فیلم نیز در کنار آثار برتر امسال قرار گرفت.
بر همین اساس و با ستاره‌هایی که منتقدان به فیلم‌ها دادند به ترتیب «آتابای»، «شنای پروانه»، «درخت گردو»، «روز صفر»، «پوست» و «خورشید» برترین آثار جشنواره به رای و امتیاز منتقدان محسوب می‌شوند.

هم‌چنین فیلیمو شات صرفا بازتات‌دهنده‌ی نظرات منتقدان است و در برابر امتیازات آن‌ها جهت‌گیری ندارد. نظرات نویسندگان فیلیمو شات را می‌توانید در نقدها و یادداشت‌های منتشر شده در وبسایت مطالعه کنید.

امتیاز فیلم های روز آخر جشنواره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil