اولین تریلر آن: بخش دوم منتشر شد

اولین تریلر آن بخش دوم منتشر شد. در تریلر به معرفی شخصیت‌های فیلم که اکنون بزرگ‌ شده‌اند، اشاره می‌شود. فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ شهریورماه اکران شود.

اولین تریلر آن بخش دوم «IT: Chapter 2» منتشر شد. فیلمی که دنباله‌ای برای فیلم «آن» (IT) که در سال ۲۰۱۷ اکران شد به حساب می‌آید. فیلم اول از روی کتابی به همین اسم که توسط «استیون کینگ» نوشته شده، ساخته شده بود. در تریلر فیلم آن بخش دوم مشخص می‌شود که اتفاقات داستان، ۲۷ سال پس از ماجراهای فیلم اول است و قهرمان‌های قسمت اول که در آن زمان نوجوان بودند، اکنون بزرگ شده‌اند.

در بخش اول تریلر مشخص شد که «بورلی مارش» به خانه دوران کودکی بازمی‌گردد که اکنون به تصاحب یک پیرزن درآمده است. در ادامه تریلر هم سایر قهرمان‌های فیلم نشان داده می‌‌شوند و حتی مشخص می‌شود که «پنیوایز» یا همان دلقک وحشتناک فیلم دوباره به شهر بازگشته است. تمرکز اولین تریلر آن بخش دوم بیشتر روی بازگشت قهرمان‌های قسمت اول به شهر است تا بتوانند دوباره با پنیوایز مبارزه کنند.

فیلم آن بخش دوم قرار است در تاریخ ۱۵ شهریورماه اکران شود. فیلم اول که در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود به درآمد ۷۰۰٫۴ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کرد. این فیلم با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.  قسمت اول فیلم آن توانست امتیاز ۸۵ درصد را از سایت راتن تومیتوز کسب کند.


منبع: The Verge

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil