اکران جوخه انتحار اثر جیمز گان با درجه سنی بزرگسال

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفدارانش، اعلام کرد که اکران جوخه انتخار با اعمال محدودیت سنی انجام خواهد شد؛ برای اطلاع از جزییات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفدارانش، اعلام کرد که اکران جوخه انتحار (Suicide Squad) با اعمال محدودیت سنی انجام خواهد شد؛ این فیلم جدید دنیای دی‌سی در رده‌بندی سنی، مناسب برای مخاطب بزرگسال (R Rated) تشخیص داده شده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جریان از این قرار است: اخیراً یکی از طرفداران مجازی فیلم جوخه انتحار نسبت به قرار دادن محدودیت سنی برای این فیلم ابراز امیدواری کرده بود، جیمز گان هم در پاسخ به او نوشته بود: «بله، فیلم محدودیت سنی ۱۸ سال خواهد داشت.»
حالا دیگر فیلم جوخه انتحار نیز به مجموعه فیلم‌های کمیک بالای ۱۸، همچون دو فیلم ددپول ( با عنوان اصلی Deadpool) محصول سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ و هم‌چنین فیلم لوگان (با عنوان اصلی Logan) محصول سال ۲۰۱۷ پیوسته است.

فیلم جدید جیمز گان دهمین فیلم دنیای توسعه یافته دی سی و ادامه‌‌ای مستقل از فیلم جوخه انتحار ۱ محصول سال ۲۰۱۶ خواهد بود. هما‌ن‌طور که می‌دانید در فیلم جدید، چند تن از شخصیت‌های پیشین را نیز خواهیم دید. فیلم جدید در رابطه با شخصیت‌هایی از دنیای کمیک دی‌سی خواهد بود که پیش‌تر هیچ‌کدام از آن‌ها را بر روی پرده بزرگ سینما ندیده‌ایم. شخصیت‌هایی چون ادریس آلبا در رینگ خونین، پیتر کاپالدی در نقش اندیشه‌گر و پیت دیویدسن در نقش گارد سیاه.
خبر مهم دیگر اینکه قرار است سریال اسپین‌آف جدیدی با حضور جان سینا، شخصیت صلح‌طلب در جوخه انتحار، از طریق پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس منتشر شود. شایان ذکر است که جیمز گان هر ۸ قسمت فصل اول این سریال را نوشته اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این مجموعه اعلام نشده است.

فیلم جوخه انتحار یکی از فیلم‌هایی است که به‌طور هم ‌زمان در سینماها و سرویس استریم ویدیوی اچ‌بی‌او مکس اکران خواهد شد که شامل فیلم‌های تلماسه (با عنوان اصلی Dune)، شیطان وادارم کرد (با عنوان اصلی The Conjuring The Devil Made Me Do It) و گودزیلا در برابر کونگ (با عنوان اصلی Godzilla vs. Kong) نیز می‌شود.
جوخه انتحار به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ساخته شده است؛ با نقش آفرینی ستارگانی چون ویولا دیویس در نقش آماندا والر (سرشاخه جوخه انتحار)، جوئل کینامان در نقش ریک فلگ (پرچم‌دار)، مایکل روکر در نقش ساوانت، فلولا بورگ در نقش ژاولین، دیوید دستمالچیان در نقش پولکا دات‌من، مارگو رابی در نقش هارلی کویین، دانیلا ملکیور در نقش رات‌کچر ۲ ، ادریس البا در نقش بلاداسپورت، مایلینگ ان جی در نقش مانگال، پیتر کاپالدی در نقش اندیشه‌گر، آلیس براگا در نقش سالسریا، استیو ایجی در نقش کینگ‌شارک یا همان شاه کوسه، پیت دیویدسون در نقش بلک گارد، نیتن فیلیون در نقش تی.دی.کی، شان گان در نقش ویزل، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرانگ، جان سینا در نقش قاتل صلح‌طلب، تایکا وایتیتی و استورم رید.

تاریخ اکران جوخه انتحار قرار است از ۶ آگوست ۲۰۲۱ اعلام شده است.


منبع: CBR

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil