همه چیز درباره فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ | نور امیدی در پایان سال ۲۰۲۰

اکران زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ خبر خوبی برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی بود؛ در فیلیمو شات هر آنچه لازم است درباره این فیلم بدانید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در سال ۱۹۸۴، پرنسس دایانا (با بازی گل گدوت) بی‌سروصدا و با آرامش در واشنگتن زندگی می‌کند. او زنی شگفت‌انگیز است که مشکلات مردم را برطرف می‌کند. اما ناگهان سروکلۀ تاجری فرصت‌طلب به نام مکسول لرد (با بازی پدرو پاسکال) پیدا می‌شود که احتمال وقوع فاجعه‌ای جهانی را تشدید می‌کند. او جواهر‌شناسی به نام باربارا مینروا (با بازی کریستن ویگ) را می‌فریبد تا وارد دنیای تاریک او شود. در همین حال، اتفاقی غیرمنتظره دایانا را شگفت‌زده می‌‌کند: عشق قدیمی او استیو ترور از مرگ بازگشته است! نقش این عشق را  کریس پاین بازی می‌کند. اکران زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ خبر خوبی برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی بود؛ در فیلیمو شات هر آنچه لازم است درباره این فیلم بدانید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.


در میان سال‌های دو دهۀ گذشته، سال ۲۰۲۰ تنها سالی بوده که حتی یک ابرقهرمان هم برای نجات سیارۀ زمین، روی پردۀ سینما ظاهر نشد! البته می‌توان فیلم پرندگان شکاری (با عنوان اصلی Birds Of Prey) را در گروه فیلم‌های ابرقهرمانی دسته‌بندی کرد، هرچند هارلی کویین، (با بازی مارگو رابی)، قهرمان اصلی این فیلم، تمایل چندانی برای نجات دنیا ندارد! در حقیقت، تلاش او برای حفظ یک ساندویچ تخم‌مرغ بسیار بیشتر از تمایلش برای نجات دنیاست! باید اذعان کرد که ابرقهرمانان کمپانی‌های بزرگی چون دی سی و مارول پس از سال‌ها اقتدار و تصاحب بی‌چون‌و‌چرای گیشۀ سینماها، هرگز نمی‌توانستد بلایی جهانی همچون شیوع ویروس کرونا را پیش‌بینی کنند. حال با پایان سال ۲۰۲۰، یکی از طراحان معروف کتاب‌های مصور، کلیشۀ قدیمی فیلم‌های ابرقهرمانی معمول را شکسته است. او می‌خواهد ابرقهرمانی را روی پردۀ بزرگ سینما بفرستد که در سال ۲۰۲۰ دنیا را از این اوضاع سخت و ناراحت‌کننده نجات دهد. این ابرقهرمان هم کسی نیست به‌جز زن شگفت انگیز ۱۹۸۴.

اکران زن شگفت انگیز 1984

پرنسس دایانا برای نازل‌شدن از آسمان و نجات سیارۀ زمین گزینۀ مناسبی به نظر می‌رسد. او شخصیت جدیدی است که با آن افکار عمیق و ذهن پویا و البته ظاهر رازآلود، جدیدترین امید کمپانی DC Extended Universe برای درخشش دوبارۀ ابرقهرمانان به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۷، پتی جنکینز نویسنده و کارگردان، اولین قسمتِ فیلم زن شگفت‌انگیز (با عنوان اصلی Wonder Woman) را روی پرده برد که در آن مرد پولادین، بتمن و سوپرمن در دنیایی تیره و تاریک در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند. پیچیدگی روابط آن‌ها با زن شگفت‌انگیز در آن فیلم سبب می‌شد که مخاطب، خوبی ذاتی این شخصیت را در قالب قهرمان اصلی داستان به شکلی باور‌پذیرتر قبول کند؛ دایانا ابرقهرمانی است که خلوص نیت و مهربانی او را می‌توان از ورای لباس جادویی‌اش تشخیص داد.

عشقی زیبا میان این ایزدبانوی شگفت‌انگیز و جنگاور (با بازی گل گدوت) و مرد زمینی جذاب داستان (با بازی کریس پاین) شکل گرفته است که از آن لطافت و زیبایی می‌تراود. استیو مردی بسیار جذاب است که در جنگ جهانی اول در سِمت خلبان هواپیمای جنگی خدمت کرده است. در قسمت قبلی فیلم زن شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید که جنکینز گمان می‌کند می‌تواند با قدرت و تأکید بیشتر به مؤلفه‌های اخلاقی ذاتی واندر وومن بپردازد. در واقع، واندر وومن مدافع حقیقت و راستگویی است و قدرت جسمانی او با عشق، گشاده‌دستی و گرمای وجودی اش عجین شده است. از نظر جنکینز، قدرت حقیقی پرنسس دایانا در همۀ جزئیات فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (با عنوان اصلی Wonder Woman 1984) جاری است. این حقیقت راستین در تصویرسازی خاص و خارق‌العادۀ فیلم و مضامین اساسی و زیربنایی داستان به زیبایی جاری است؛ به‌گونه‌ای که ابرقهرمان قصه را در برابر شخصیت شرور و تاریک داستان با بازی پدرو پاسکال قرار می‌دهد.

در قسمت قبلی فیلم زن شگفت‌انگیز، دایانا در زمان جنگ جهانی اول در جایی مخفی شده بود و حال در ادامۀ آن و در قسمت حاضر، داستان چند دهه پیش‌تر رفته است. ماجرا در سال‌های اواسط دهۀ ۱۹۸۰ جریان دارد؛ در این دورۀ تاریخی محبوبیت اولیۀ محصولاتی مانند پاپوش‌های خاص و زیبا، لباس‌های لاکرای چسبان و حتی ماشین‌های پورشۀ قرمز‌رنگ کاملاً فراگیر شده‌ بودند. اما برخلاف سایر فیلم‌های مربوط به این دوران، جنکینز فیلم خود را چندان به این عناصر وابسته نکرده است. در عوض، جنکینز دهۀ ۸۰ میلادی را اوج قدرت کاپیتالیسم می‌داند. در فیلم او نیز این اندیشه در شخصیت ماکسول لرد با بازی پاسکال و رفتارهای خبیثانه و حرکات سخیف او مجسم شده است. اگر ماکسول لرد را با شخصیت آریس در قسمت اول فیلم زن شگفت‌انگیز مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که او نمودی متفاوت از یک کاراکتر منفی را به مخاطب نشان می‌دهد؛ در عین حال نیز همچنان به نحوی چشمگیر، در نقطۀ مقابل دایانا قرار دارد؛ او استادانه دروغ می‌بافد و برای پیشبرد اهداف شخصی خود، غرایز ذاتی افراد را به بهترین شکل ممکن به بازی می‌گیرد و هرکس را که سر راهش قرار گیرد، نابود می‌کند.

شهر واشنگتن دی‌سی بستری است که اتفاقات داستان در آن روی می‌دهد؛ از این رو چندان سخت نیست که بفهمیم جنکینز با شخصیت ماکسول به چه‌چیزی یا چه‌کسی کنایه می‌زند. برخلاف چیدمان صحنۀ فیلم که به دهۀ ۸۰ میلادی باز می‌گردد، نوعی طنز مرتبط با سال ۲۰۲۰ و مسائل مربوط به ترامپ نیز در داستان جریان دارد. برای نمونه، ماکسول در جایی می‌گوید: «من کلاهبردار نیستم! من یک شخصیت تلویزیونی‌ام.»

پاسکال در اجرای شخصیت تکراری و نخ‌‌نمای لرد، همانند شخصیت گرگ واشنگتن از میانه‌روی فاصله می‌گیرد و به فساد عمیقی تلنگر می‌زند که به رشته‌های مرموز قدرت گره خورده است.

باید اذعان داشت که پاسکال در اجرای شخصیت تکراری و نخ‌‌نمای لرد، همانند شخصیت گرگ واشنگتن از میانه‌روی فاصله می‌گیرد و به فساد عمیقی تلنگر می‌زند که به رشته‌های مرموز قدرت گره خورده است. از سوی دیگر، کسی که در دام نقشه‌های پلید لرد افتاده است، شخصیت باربارا مینروا است که نقش او را کریستن ویگ ایفا می‌کند. باربارا جواهرشناسی کسل‌‌کننده است که بنا به گفتۀ خودِ لرد «همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهد!» دایانا ذاتاً زنی جذاب است و باربارا پس از اولین دیدارش بااو آرزو می‌کند که کاش مانند دایانا «باحال ، جذاب و خاص باشد»؛ اما چیزی نمی‌‌گذرد که احساساتی منفی و خطرناک جایگزین نگاه تحسین‌آمیزش به دایانا می‌شود. پس  از آن نوبت به استایل و ظاهر او می‌رسد که یک‌باره به خوانندگان و نوازندگان موسیقی سبک راک شبیه می‌‌شود؛ او از آرایش‌های تیره و عجیب استفاده می‌کند و تصاویر خالکوبی حیوانات روی بدنش دیده می‌شود و چکمه‌هایی با پاشنه‌های بسیار بلند می‌پوشد. ویگ در نقش باربارا بازی خاص و مبتکرانه‌ای از خود نشان می‌دهد. در سکانس‌های آغازین، دلنشینی ذاتی او در مخاطب احساس همدلی و درک متقابل ایجاد می‌کند. اما در نهایت او تغییرات باربارا را، به‌ زیبایی، یکی پس از دیگری به نمایش می‌گذارد؛ همچنین در صحنه‌ای که میزها را با خشونت تمام در هم می‌کوبد قدرت تهدید‌کننده‌اش را به‌وضوح به رخ می‌کشد.

گدوت در نقش دایانا سرچشمۀ محبت و خوبی است و قدرت‌های او در کنار وجه زنانۀ انکار‌ناپذیرش همچنان ماورائی و الهام‌بخش است.

در قسمت دوم یا فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ نیز گدوت همچون قسمت اول، قلب و روح داستان است. او در نقش دایانا سرچشمۀ محبت و خوبی ظاهر شده است و قدرت‌های او در کنار وجه زنانۀ انکار‌ناپذیرش چنان ماورائی و الهام‌بخش‌اند که بیش از تمام ابرقهرمانان مرد حاضر در سینما می‌درخشد. در حرکات او نوعی سیالیت و نرمی هنرمندانه به چشم می‌خورد که تماشا ‌کردنش را لذت‌بخش می‌کند. وقتی در هوا به پیش می‌رود نوعی بی‌وزنی و ظرافت رقص‌گونه، حرکات او را از دیگران متمایز می‌کند. در واقع، شخصیت سوپرمن پرواز می‌کند، اما زن شگفت‌انگیز در آسمان اوج می‌گیرد و شناور می‌شود.

گل گدوت در زن شگفت انگیز 1984

استیو ترور در قسمت اول فیلم، زندگی خود را فدا کرده بود. اما حال بازگشته است و البته، دلیل و چگونگی بازگشت او مشخص نیست. حرکات او و دایانا در صحنه‌هایی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند بسیار زیبا و هنرمندانه اجرا شده است و از شوخی‌های خاص معمول در فیلم‌های ساختۀ مارول و شخصیت‌های آن خبری نیست. اما پاین در خنده‌ها و حرکاتش رفتار همان خلبان جوان خودنمای قسمت قبل را حفظ کرده است. این‌بار این استیو ترور است که از دوران خود، یعنی ۵۰ سال پیش، به جهانی ناشناخته آمده است و مات‌و‌مبهوتِ همه چیزهایی است که در دنیای مدرن می‌بیند. دسته‌های جوانان ولگرد، پله‌های برقی، هنر مدرن و رقص‌های خاص و جدید همه برای او عجیب‌و‌غریب به شمار می‌آیند. او در صحنه‌ای از فیلم، به شکلی جالب از پیشرفت‌ها و دستاوردهای سازمان فضایی ناسا شگفت‌زده می‌شود.

فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ ، پس از شروعی پُر‌هیجان و اکشن، اندکی از سرعتش می‌کاهد تا مدت‌زمان مناسبی را به ارائۀ بازی هنرپیشه‌ها و پرداختن به شخصیت‌های فیلم اختصاص دهد. در این میان، بخش‌های مربوط به دایانا و استیو به‌‌شکلی ویژه‌، عالی و لذت‌بخش‌اند و بر آن‌ها تأکید شده است. از نظر برخی، شاید این بخش‌ها از ضرب‌آهنگ فیلم کاسته باشد، اما زیبایی و شکوه این دو دلداده در کنار یکدیگر آن‌قدر تماشایی و لذت‌بخش است که می‌توان از کُند‌شدن سرعت فیلم چشم پوشید.

در فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ صحنه‌های اکشن و پُر‌زد‌و‌خورد به زیبایی طراحی شده‌اند. در ابتدای فیلم، به سال‌های دوری اشاره می‌شود که دایانا دختری نوجوان است و در دنیای خودش در آمازون، در مسابقاتی به سبک بازی‌های المپیک شرکت می‌کند. همانند قسمت اول فیلم، نقش دایانای نوجوان را لیلی اسپل بازی کرده است. او چون رعد، خروشان و شاداب است. بی‌شک تماشای دختری کوچک در چنین صحنۀ اکشنی، بر انرژی و هیجان این فصل ابتدایی افزوده است.

چنان که در قسمت اول فیلم نیز مشاهده می‌شد لحن کلی فیلم بانشاط و پُر‌انرژی است و به‌شکلی ساده و روان به پیش می‌رود. در جایی از فیلم، شاهد ماجرای تعقیب‌و‌گریز با یک کامیون مسلح به سلاح‌های سنگین هستیم. تیراندازی‌های رخ‌داده در این صحنه فیلم‌های ایندیانا جونز را در ذهن تداعی می‌کند. احتمالاً جنکینز در ساخت فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ ، فیلم سوپرمن (با عنوان اصلی Superman) ساختۀ ریچارد دانر را معیار و مبنای بخش‌هایی از فیلم خود قرار داده است.

فیلم زن شگفت انگیز 1984

در فیلم پیش رو، جنکینز صحنه‌ای از سرقت را در یک مرکز خرید طراحی کرده است. این صحنه بی‌اندازه جالب از کار درآمده و به‌واقع آن‌قدر پُر‌جنب‌وجوش است که داستان‌های کمیک کتاب‌های پرتحرک و پرهیجان مرد عنکبوتی (با عنوان اصلی Spiderman) ساختۀ سم ریمی را در ذهن زنده می‌کند. کمی بعد، در صحنه‌ای دیگر، چنان درگیری‌ای میان شخصیت‌های خوب و بد داستان شکل می‌گیرد که به صحنه‌های فیلم مردان ایکس ۲ (با عنوان اصلی X2) شبیه است. به‌گونه‌ای که انگار آن‌ها در کاخ سفید در حال نمایش قدرت و رقابت با یکدیگرند.

در قسمت پیشین فیلم زن شگفت‌انگیز، از طناب مخصوص او، با نام Lasso Of Truth، آن‌قدری که می‌بایست استفاده نشده بود. اما در این قسمت، زمان بیشتری به نمایش و استفاده از آن اختصاص داده شده است. این طنابِ درخشان در گوشه‌و‌کنار صحنه پیچ‌و‌تاب می‌خورد و حتی در صحنه‌ای بی‌نظیر، به گلولۀ شلیک‌شده ضربه می‌زند!

در کنار تمام موارد فوق، باید به این نکته اشاره کرد که با وجود صحنه‌های اکشن فراوان، این قسمت‌های فیلم چنان که باید تأثیر‌گذار از کار درنیامده‌اند. در قسمت اول فیلم زن شگفت‌انگیز، صحنه‌های فراوانی وجود داشت که با استفاده از فناوری طراحی کامپیوتری تولید شده‌ بودند، اما چندان مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفتند. در قسمت جدید، باربارا به چهره‌ای خبیث تبدیل شده است و صحنۀ رویارویی او با دایانا نیز می‌توانست به شکستی مجدد منجر شود. اما خوشبختانه، نبرد این دو سوی خیر و شر داستانِ فیلم کاملاً مختصر و بدون اغراق طراحی شده است و درعوض، سرانجام داستان بر پیروزی ایدئولوژیک خوبی بر شر تمرکز دارد. این سکانس که نشان‌دهندۀ از‌خود‌گذشتگی قهرمان است با صحنۀ نهایی فیلم کاملاً مطابقت دارد و شیوه‌ای متفاوت از رفتار ابرقهرمانانه را به نمایش می‌گذارد. این صحنه قدرت عاطفی نابی را به مخاطب منتقل می‌‌کند و به همین دلیل می‌تواند به‌راستی با صحنۀ آغازین فیلم سرزمین هیچ‌کس (با عنوان اصلی No Man’s Land) به رقابت برخیزد.

فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ را باید فیلمی دربارۀ پیروزی و امید به شمار آورد.

از منظری دیگر، فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ را باید فیلمی دربارۀ پیروزی و امید به شمار آورد. سال ۲۰۲۰ واقعاً سال سختی بود که اتفاقات آن از بسیاری جهات طاقت‌فرسا بودند. در حقیقت، همه‌گیری جهانی بیماری کووید ۱۹، اعتراضات علیه استفاده از ماسک و تزریق واکسن و از سوی دیگر، انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحدۀ آمریکا فقط بخشی از اتفاقات پُرتنش و اضطراب‌آور این سال بودند.

اگر فیلم جنکینز، چنان که برنامه‌‌ریزی شده بود، چند ماه زودتر و در زمان مقررش اکران می‌شد، واقعاً مخاطبان و منتقدان چه بازخوردی از خود نشان می‌دادند؟ بی‌شک نتیجه چندان خوشایند نبود. شاید در آن زمان به نظر می‌رسید که این فیلم برای جلب احساس همدردی، در قالبی نه چندان معمول، به مخاطب التماس می‌کند! اما حالا که تزریق واکسن بیماری کرونا به‌صورت عمومی آغاز شده است و تیم جو بایدن و معاونش پاملا هریس به کاخ سفید راه یافته‌اند، فیلم زن شگفت‌انگیز را می‌توان چون نفسی راحت تصور کرد که پس از پشت سر گذاشتن دوران پُر‌استرس سال ۲۰۲۰ کشیده می‌شود و رسیدن روزهای بهتر را نوید می‌دهد؛ همچنین بر این باور صحه می‌گذارد که در نهایت نور و روشنی همواره بر تاریکی پیروز خواهد بود.

فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ نیاز به تولید و تماشای داستانی ابرقهرمانی را در سال پرچالش ۲۰۲۰ پاسخ داده است

دربارۀ فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ باید نکته‌ای را با قاطعیت گوشزد کرد: جنکینز، در مقام کارگردان، به قدرتِ تصویر‌سازی‌ خود روی پردۀ نقره‌ای کاملاً واقف است. او به‌خوبی می‌داند که نمایش یک دختربچه به‌عنوان یک قهرمان در صحنۀ اکشن چه مفهومی را منتقل می‌کند، یا طنین صدای مردی تاجرمسلک و طمع‌کار در فضای کاخ سفید به چه معناست؛ یا هیبت خداگونۀ دایانا در‌حالی‌که به‌سوی آسمان اوج می‌گیرد تا دنیا را به‌جای بهتری برای ساکنانش تبدیل کند، بر مخاطب چه تأثیری می‌گذارد. به یقین پشتوانۀ قدرت و تأثیرگذاری این صحنه‌ها فقط بر تجربه و دنیادیدگی خالق آن‌ها متکی است.

اکران فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ نیاز به تولید و تماشای داستانی ابرقهرمانی را در سال پرچالش ۲۰۲۰ پاسخ داده است و در عین حال، مخاطب را از احساسی هیجان‌انگیز سرشار می‌‌کند: امید به اینکه هریک از ما توانا باشیم و بتوانیم زندگی‌مان را به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر سوق دهیم.

گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 1984

فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ فیلمی پُر‌جنب‌و‌جوش با مضمونی زیبا و ماجراجویانه است. این فیلم مؤلفه‌های فیلم‌های ابرقهرمانی و عاشقانه را چُنان که همواره از تولیدات درخشان کمپانی دی سی انتظار می‌رود، یک‌جا در خود جای داده است. در یک کلام، باید گفت که زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ همان قهرمانی است که دنیا در سال ۲۰۲۰ عمیقاً به او نیاز دارد.

حالا شما بگویید: «آیا از تماشای فیلم‌های ابرقهرمانی لذت می‌برید؟ آیا فکر می‌کنید ابرقهرمانان زن نسبت‌به ابرقهرمانان مرد محبوبیت بیشتری دارند؟ نظر شما دربارۀ ساختن فیلمی ابرقهرمانی در سال پُر‌چالشی که گذشت چیست؟»

منبع: Empire Online


خبر ۷ دی ۹۹
اکران فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان انجام شد و استقبال گرم هواداران نشان داد که تاخیرهای متعدد در برنامه نمایش این فیلم نتوانسته است خللی در اشتیاق آن‌ها ایجاد کند. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ به کارگردانی پتی جنکینز در ۳۲ مارکت جهانی نمایش داده می‌شود و در نخستین روزهای اکران توانسته است بیش از ۳۸ میلیون دلار فروش گیشه را تجربه کند؛ البته اچ‌بی‌او مکس هم وارد میدان شده است و برای آن دسته از هواداران که ترجیح می‌دهند به سالن‌های سینما مراجعه نکنند، امکان تماشای ماجراهای جدید واندروومن را فراهم کرده.

همزمانی اکران فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ با تعطیلات کریسمس به نفع آن خواهد بود.‌ هواداران دی‌سی کامیکس از مدت‌ها پیش منتظر نمایش این فیلم بوده‌اند و تعجبی ندارد که به سینماها سری بزنند اما از آنجایی که بسیاری از مردم به دلیل محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا امکان سفر کردن را ندارند، سینما یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات خواهد بود؛ به‌خصوص تماشای فیلمی درباره یک ابرقهرمان که دنیا را نجات می دهد، در روزهایی که بیش از هر وقت دیگر به نجات نیازمندیم.

نقد فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ به‌زودی در فیلیمو شات منتشر خواهد شد.


گل گدوت و پتی جنکینز در پروژه‌ای جدید: «کلئوپاترا»


اکران فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ تا روز کریسمس به تعویق افتاد

خبر ۲۳ شهریور ۹۹
همه می‌دانیم که با توجه به شرایط جهانی و پاندمی ویروس کرونا، سینما درگیر چالش بزرگی شده است و از همین رو می‌توان تغییراتی جزئی در جدول اکران فیلم‌ها تماشا کرد‌. کمپانی برادران وارنر حالا تصمیم گرفته است با توجه به تاثیر شیوع کرونا بر فروش فیلم «انگاشته» (با عنوان اصلی «Tenet») و البته این نکته که تعطیلات کریسمس می‌تواند تاثیر مثبتی روی فروش فیلم‌های مهم داشته باشد، اکران فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» (با عنوان اصلی «Wonder Woman 1984») را تا ماه دسامبر امسال به تأخیر بیندازد. در نتیجه، ماه دسامبر امسال با اکران دو فیلم هیجان انگیز، «تل‌ماسه» (با عنوان اصلی «Dune») و «واندر وومن ۱۹۸۴» همراه خواهد بود.

اکران فیلم «تل‌ماسه» از هجدهم دسامبر امسال و اکران فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» از بیست‌وپنجم همان ماه آغاز خواهد شد.

پتی جنکینز، کارگردان فیلم «واندر وومن»، در یکی از مصاحبه‌های اخیرش اینطور می‌گوید: «در آغاز باید بگویم که چقدر من و گل، طرفداران با معرفت سری فیلم‌های «واندر وومن» در سراسر جهان را دوست داریم و این حجم از شور شوق و البته انتظار برای اکران فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» بسیار ما را هیجان‌زده کرده است. امیدوارم چندماه انتظار بیشتر، شما را از ما ناامید نکند چرا که می‌دانم چقدر برای طرفداران این مجموعه اکران به‌موقع فیلم مهم است. با توجه تاریخ جدید، ما بی‌صبرانه منتظریم تا تعطیلات کریسمس را با شما سپری کنیم.»
فیلم «تل‌ماسه» نیز یک هفته پیش از اکران فیلم «واندر وومن ۱۹۸۴» به روی پرده خواهد رفت. با توجه به تعداد کم فیلم‌های صف اکران در آن تاریخ، انتظار می‌رود شانس بیشتری برای موفقیت این دو فیلم وجود داشته باشد.


بهترین فیلم های سینمایی ۲۰۲۰ از جذاب تابستانی تا درام های پاییزی


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

14 نظر
  1. مهدی می‌نویسد

    سلام ببخشید ما وقتی اشتراک خریداری می کنیم باز هم از حجم اینترنت کم میشه یا بصورت ترافیک رایگان فیلم رو میشه تماشا کرد!؟

  2. ایرج گنجه ای می‌نویسد

    جواب ندادید

  3. ایرج گنجه ای می‌نویسد

    میشه جواب منو بدین

  4. ایرج گنجه ای می‌نویسد

    جواب ندادید

  5. ایرج گنجه ای می‌نویسد

    لطفا میشه جواب منوبدین خواهش می کنم ازتون

  6. ایرج گنجه ای می‌نویسد

    سلام چرا این فیلم پخش نمیشه از فیلیمو منتظرم میشه بگین لطفا

  7. محمدرضا گنجه ای می‌نویسد

    این فیلم آماده سازی برای پخش از کجا است میشه بگین متشکرم بگید چندسال باید صبر کنم
    جواب منو میشه بدید

  8. محمدرضا گنجه ای می‌نویسد

    این فیلم از فیلمو پخش می شه یا نه لطفا بگین

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      سلام
      بله حتما پخش خواهد شد

  9. محمدرضا گنجه ای می‌نویسد

    سلام می خوام بدونم چرا این فیلم هنوز در فیلیمو پخش نشده کی منتشرمیشه در فیلیمو

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      سلام، وقت بخیر
      فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در حال آماده‌سازی برای پخش است؛ تاریخ دقیق انتشار را از طریق وبسایت و اکانت رسمی فیلیمو شات در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

  10. Mh می‌نویسد

    سلام می خواستم بدونم این فیلم از فیلمو بخش می شه یا نه و اگر بله لطفا زمانش رو لطف کنید 🙏 بگید خیلی ممنون

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      سلام دوست عزیز
      این فبلم به‌زودی از فیلیمو پخش خواهد شد؛‌ تاریخ دقیق را از طریق وبسایت فیلیمو شات اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  11. پریسا واحدی می‌نویسد

    این فیلم چرا اینقدر در اکرانش تاخیر میخوره؟

fosil