فیلم «آشیانه»، پاییز امسال اکران خواهد شد

کمپانی آی‌اف‌سی فیلمز، تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ را برای اکران فیلم «آشیانه» با عنوان اصلی «The Nest» و با بازی جود لا انتخاب کرده است.

درام جدید «The Nest» با بازی جود لا احتمالاً در سپتامبر آینده روی پرده سینماها خواهد رفت.
احتمالاً سینماها و سالن‌های نمایش در سپتامبر پیش‌ رو بازگشایی شوند؛ شرکت توزیع فیلم، آی‌اف‌سی فیلمز، هم بر همین اساس برنامه‌ اکران آثارش را تنظیم کرده است‌. به همین دلیل، آن‌ها ۱۸ سپتامبر آینده را برای پخش فیلم درام «آشیانه» یا «The Nest» با بازی جود لا و کری کون انتخاب کرده‌اند.

از آنجا که آی‌اف‌سی خیلی هم با انتشار و اکران فیلم‌ها به شکل وی‌اودی غریبه نیست، انتظار می‌رود که این کمپانی روش‌های متفاوتی را برای توزیع فیلم‌هایش در ماه‌های آینده انتخاب کند.
به گفته‌ آریانا بوکو، معاون نایب‌رئیس بخش فنی و تولیدات کمپانی توزیع فیلم آی‌اف‌سی، با توجه به اینکه کارگردان فیلم «آشیانه»، شان دارکین، با چیره‌دستی مثال‌زدنی‌اش در کارگردانی از بازیگرانی چون جود لا و کری کون به شکل متفاوت و جذابی بازی گرفته و خودش را به‌عنوان یک کارگردان کاردرست به ما اثبات کرده است، کمپانی به دنبال انتخاب تاریخی در پاییز برای اکران هر چه سریعتر فیلم «آشیانه» می‌گردد.
گرچه سالن‌های نمایش همچنان بسته هستند ولی تقریبا همه ما امید داریم که سینما در تابستان به حالت عادی خود بازگردد و همه بر سر پروژه‌های به تعویق افتاده‌شان برگردند و اگر این اتفاق در تابستان هم ممکن نشد، انتظار داریم تا پاییز شرایط کمی بهتر شود.

فیلم «The Nest» درباره مردی کاریزماتیک به نام روری (با بازی جود لا) است که یک شرکت تاسیس کرده. او با همراهی همسرش آلیسون (با بازی کری کون) و فرزندانشان، سم و بن، از آمریکا به سرزمین مادری خود انگلیس بازمی‌گردد. روری با آرزوها و رویاهای جاه‌طلبانه به دنبال منفعت شخصی‌اش و استفاده از جامعه‌ پیشرو و موفق لندن در دهه هشتاد، به انگلیس می‌آید. درحالیکه روری با موفقیت‌های روزافزون و قراردادهای عالی و پر پولش درگیر و مشغول است، آلیسون و بچه‌ها در خانه تلاش می‌کنند تا با تغییرات جدید منطبق و سازگار شوند. آلیسون که روزی زن شاغل و موفقی بوده است، حالا در شرایط جدید احساس بطالت و بیهودگی می‌کند و حس می‌کند که در نقش زن خانه‌دار حسابی درگیر امور خانه‌داری شده است. او بیشتر اوقات روزش را با تلاش برای مبله کردن خانه‌ای بزرگ پر می‌کند که وسیله چیدن برای آن چندان آسان نیست.
انزوای عجیب و ترسناک خانه جدید آن‌ها کم‌کم اعضای خانواده را نیز از یکدیگر جدا می‌کند و میانشان فاصله می‌اندازد. از طرفی انتظارات و پیش‌بینی‌های روری از شروع جدید و پرسود در انگلیس آن‌طور که می‌خواهد پیش نمی‌رود و همه‌ این‌ها روری و آلیسون را متوجه حقایقی از رابطه و ازدواجشان می‌کند که پیش‌تر به آن آگاه نبودند.
بن پیرسون، نویسنده وبسایت سینمایی اسلش‌فیلم، فیلم «آشیانه» را در جشنواره‌ ساندنس ۲۰۲۰ دیده و بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود. او معتقد است این فیلم شبیه آتشی زیر خاکستر است و در توضیح آن اینطور می‌نویسد:
«فیلم «The Nest» پدیده‌ای از بیرون پژمرده و خشک و از درون در حال انفجار است. این فیلم، آتشی است زیر خاکستر. اگرچه که پایان‌بندی فیلم خیلی به مذاقم خوش ننشست اما همچنان به نظرم اثری هیپنوتیزم کننده و تمثیلی درباره‌ی خطرات وسواس فکری است. امیدوارم برای فیلم بعدی شان دارکین، ۹ سال دیگر منتظر نمانیم و در مدت‌زمان کوتاهی اثر جدید دیگری از او را ببینیم.»


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil