بازجویی کوین اسپیسی توسط اسکاتلندیارد

گزارش‌های منتشرشده به این موضوع اشاره کرده‌اند که بازجویی کوین اسپیسی شروع شده است. اسپیسی به چندین مورد آزار جنسی متهم شده؛ اما هنوز دستگیر نشده است.

گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره کرده‌اند که بازجویی کوین اسپیسی توسط «اسکاتلندیارد» شروع شده است. دلیل این بازجویی هم اتهام «آزار جنسی» بوده است. در حال حاضر شش اتهام آزار جنسی به اسپیسی نسبت داده شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بازجویی کوین اسپیسی از ماه گذشته در آمریکا توسط اسکاتلندیارد شروع شده است. اتهام آزار جنسی به اسپیسی مربوط به موارد مختلف از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ می‌شود. البته اسپیسی دستگیر نشده، اما گفته شده بازجویی از او همچنان ادامه دارد.

هنوز از بازجویی کوین اسپیسی هیچ‌چیز نمی‌دانیم و جزییات دقیقی از آن منتشر نشده است. گفته شده بازجویی از اسپیسی به شکل کاملا داوطلبانه بوده و تحت شرایط بسیار محرمانه صورت گرفته است. با این حال مشخص شده که اسپیسی دستگیر نشده است. هنوز تیم حقوقی اسپیسی درباره گزارش منتشرشده درباره بازجویی از این هنرپیشه سرشناس هالییود واکنشی نشان نداده‌اند.

در سال ۲۰۱۷ «آنتونی رپ» ادعا کرد که در سال ۱۹۸۶ توسط اسپیسی مورد آزار جنسی قرار گرفته است. سپس در سال ۲۰۱۸ «هیثر اونرو» گوینده اخبار معروف و «روبرت کاوازوس» دوباره همچنین ادعایی را مطرح کردند. این اتفاقات باعث شد که شبکه نتفلیکس ساخت سریال «خانه پوشالی» با بازی کوین اسپیسی را متوقف کند. پس از توقف تولید این سریال ۸ نفر از عوامل سازنده این سریال از اسپیسی برای سوء رفتار جنسی شکایت کردند.


منبع: Dead Line

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil