انیمیشن «رابین هود» توسط دیزنی بازسازی می‌شود

دیزنی در مراحل ابتدایی تولید بازسازی انیمیشن «رابین هود» برای دیزنی‌پلاس است.کارلوس لوپز استرادا این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

دیزنی در مراحل ابتدایی تولید بازسازی انیمیشن «رابین هود»، موزیکال کمدی سال ۱۹۷۳ خود برای دیزنی‌پلاس است.
کارلوس لوپز استرادا کارگردان فیلم «نقطه کور»، نسخه بازسازی شده انیمیشن «رابین هود» را کارگردانی خواهد کرد و کاری گرنلوند که فیلمنامه بازسازی فیلم «بانو و ولگرد» محصول سال ۲۰۱۹ را برای دیزنی‌پلاس نوشته است، نویسنده «رابین هود» جدید خواهد بود. جاستین اسپرینگر که همکاری‌اش با دیزنی شامل فیلم‌هایی مانند «دامبو» و «ترون: میراث» می‌شود، تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارد.


ساخت فیلم سه تفنگدار | ونسان کسل و اوا گرین همبازی خواهند شد


حیوانات در بازسازی انیمیشن «رابین هود»، با تکنیک جلوه‌های ویژه لایو اکشن ساخته می‌شوند؛ تکنیک مشابهی که دیزنی برای بازسازی فیلم‌های «کتاب جنگل» و «دامبو» از آن استفاده کرده است. استرادا و گرنلود اوایل ماه پیش و قبل از شیوع ویروس کرونا قراردادهای خود را امضا کردند.


هتروتوپیای دیزنی ورلد



«رابین هود» محصول سال ۱۹۷۳ (به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ولفگانگ رایترمن) با محوریت داستان کلاسیک رابین هود، جان کوچولو، پدر تاک، دوشیزه ماریان و داروغه ناتینگهام ساخته شده بود. هود که نقش او را یک روباه بازی می‌کرد، نبردی را علیه مالیات‌های بیش‌ازاندازه پرنس جان هدایت می‌کرد. جان کوچولو در نقش یک خرس، پدر تاک در نقش یک گورکن، پرنس جان در نقش یک شیر، داروغه ناتینگهام در نقش یک گرگ و دوشیزه ماریان در نقش یک روباه ماده به تصویر کشیده شده بودند.

آهنگ «عشق» از متن فیلم، نامزدی جایزه اسکار را برای فلوید هادلستون و جورج برانز به ارمغان آورد اما «آنطور که بودیم» اسکار را از آن خود کرد. «رابین هود» با بودجه‌ای ۵ میلیون دلاری موفق به فروش ۳۲ میلیون دلاری در گیشه‌ها شد.
استرادا «تابستان» را کارگردانی کرده که فیلمی درام درباره شاعرانی نوجوان در لس‌آنجلس است و برای اولین بار در فستیوال ساندنس اکران شد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil