بازنشستگی مارک همیل نزدیک است؛ خداحافظی با جدای پیر

بازنشستگی مارک همیل از نقش لوک اسکای‌واکر نزدیک است. او در مصاحبه‌ای گفت که فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر آخرین حضور او در دنیای جنگ ستارگان خواهد بود.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، شامل صحنه‌های احساسی بسیار زیادی بود. مخصوصا جایی که «مارک همیل» که در نقش «لوک اسکای‌واکر» بازی می‌کرد، خودش را فدای سایر قهرمان‌ها می‌کند. مارک همیل و شخصیت لوک اسکای‌واکر یکی از کلیدی‌ترین محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان هستند که از اولین قسمت این مجموعه‌ها دیده شدند. حالا فیلم آخر «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» نام دارد و تا چند ماه دیگر اکران می‌شود. به نظر می‌رسد که بازنشستگی مارک همیل از دنیای جنگ ستارگان هم با اکران این فیلم فرا می‌رسد. بازنشستگی مارک همیل باعث می‌شود که او شنل و شمشیر نوری خود را برای همیشه در صندوق بگذارد.

همیل در مصاحبه با سایت «آسوشیتد پرس» که در جریان مراسم فرش قرمز فیلم «بازی بچگانه» انجام شد، اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده که دیگر نقش جدای را کنار بگذارد. او گفت که آخرین حضورش در دنیای جنگ ستارگان در فیلم خیزش اسکای‌واکر خواهد بود و زمان آن رسیده که دیگر به یک جدای بازنشسته‌ تبدیل شود. بازنشستگی مارک همیل قطعا برای همه طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان ناراحت کننده خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که همیل صدا پیشه شخصیت «چاکی» در فیلم بازی بچگانه بوده است.

از دیگر بازیگرانی که در فیلم خیزش اسکای‌واکر حضور دارند می‌توان به «دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «جان بویگا» و «اسکار آیزاک» اشاره کرد. از بازیگران جدیدی هم به این فیلم اضافه شده‌اند می‌توان به «نائومی آکی»، «ریچارد ای گرانت» و «دامینیک مانهن» اشاره کرد. نقش شخصیت «شاهزاده لیا» همچنان توسط «کری فیشر» بازی می‌شود. البته فیشر در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت. اعلام شده از صحنه‌هایی که تاکنون پخش نشده، برای حضور او در این قسمت استفاده می‌شود. صحنه‌هایی که برای فیلم «آخرین جدای» ضبط شده بودند.

بازنشستگی مارک همیل در حالی اتفاق می‌افتد که جدیدترین فیلم این مجموعه در اواخر آذر امسال راهی سینما می‌شود. این فیلم توسط «جی. جی. آبرامز» ساخته می‌شود و آهنگ‌سازی آن را هم «جان ویلیامز» انجام می‌دهد که آهنگ‌سازی فیلم جنگ ستارگان در سال ۱۹۷۷ را هم انجام داده بود. مارک همینل ۶۹ ساله آخرین باری خواهد بود که به‌عنوان جدای به ایفای نقش می‌پردازد


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil