بازیگران اصلی فیلم «باشگاه معجزه» مشخص شدند

مگی اسمیت (بازیگر فیلم «دانتون ابی»)، کتی بیتس (بازیگر فیلم « ریچارد جول») و لورا لینی (بازیگر فیلم «اوزارک») بازیگران فیلم «باشگاه معجزه» (با عنوان اصلی The Miracle Club) به کارگردانی تادیوس اوسالیوان خواهند بود.

مگی اسمیت (بازیگر فیلم «دانتون ابی» با عنوان اصلی Downton Abbey)، کتی بیتس (بازیگر فیلم «ریچارد جول» با عنوان اصلی Richard Jewell) و لورا لینی (بازیگر فیلم «اوزارک» با عنوان اصلی Ozark) بازیگران فیلم «باشگاه معجزه» (با عنوان اصلی The Miracle Club) به کارگردانی تادیوس اوسالیوان (کارگردان فیلم «شاهد خاموش» با عنوان اصلی Silent Witness) خواهند بود.
فیلمنامه غیراقتباسی فیلم توسط جیمی اسمالهورن (نویسنده و کارگردان فیلم «دو ضرب‌در چهار» با عنوان اصلی ۲by4)، تیموتی پریجر (نویسنده سریال «مسیرهای عبور» با عنوان اصلی Crossing Lines) و جاش مارر نوشته شده است و داستان فیلم درباره سفر گروهی از زنان یاغی طبقه کارگر شهر دوبلین به شهر لورد فرانسه است که منجر به کشف دوستی بینشان و معجزه‌های شخصی‌شان می‌شود.

کریس کرلینگ (تهیه‌کننده فیلم «سقوط» با عنوان اصلی Falling) از طرف شرکت Zephyr Films و جاش مارر (تهیه‌کننده فیلم «پاپیلون» با عنوان اصلی Papillon) و الکساندر ویتلین (تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «هواردز اند» با عنوان اصلی Howards End) از طرف شرکت City Films Entertainment تهیه‌کننده فیلم هستند. جیمز فلین (تهیه‌کننده سریال «داستان عامه‌پسند» با عنوان اصلی Penny Dreadful) مدیر تولید فیلم خواهد بود.
جاش مارر گفت: «این فیلم در دل خودش توانایی، انعطاف‌پذیری و عشق زنان برجسته‌ای را به تصویر کشیده است که خودشان را با شرایطی که انتخاب می‌کنند و با اتکا به دوستی‌ها و باورهایشان تعریف می‌کنند.»
شرکت Embankment کلیه منابع مالی فیلم را تأمین کرده است و فیلم را به توزیع‌کننده‌های بین‌المللی فیلم مانند لاینزگیت بریتانیا از پیش فروخته است. پس از انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری بخش اصلی فیلم «باشگاه معجزه» در شهر دوبلین برای ماه آپریل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

تیم هاسلم از شرکت Embankment گفت: «فیلم «باشگاه معجزه» با شخصیت‌های غیرقابل‌پیش‌بینی، دوست‌داشتنی و سرزنده‌ای که دارد باعث سرگرمی بیننده‌ها می‌شود و الهام‌بخش آن‌ها خواهد بود. این فیلم امید، شوخ‌طبعی، خانواده و دوستی را با معجزه‌هایی که واقعاً اتفاق می‌افتد ستایش می‌کند.»
شرکت Embankment در زمان مناسبی برای اکران بین‌المللی سال ۲۰۲۲ فیلم را برای فروش و توزیع جهانی عرضه خواهد کرد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil