ایثن هاک به گروه بازیگران سریال شوالیه ماه اضافه می‌شود!

دنیای سینمای مارول و دیزنی پلاس بدون اتلاف وقت مشغول جذب بازیگر هستند؛ در همین راستا، پای ایثن هاک هم به صف بازیگران سریال شوالیه ماه کشیده شد.

معمولا وقتی صحبت انتخاب بازیگر برای فیلم‌های مارول به میان می‌آید، فهرستی بلندبالا از بازیگران وجود دارد و این فرایند ممکن است چندین ماه طول بکشد و حتی جابه‌جایی هم صورت بگیرد. اما گویا در مورد شوالیه ماه (Moon Knight)، محصول جدید دیزنی پلاس اوضاع طور دیگری پیش رفته است.‌ اسکار آیزاک قرار است که در نقش یک ابرقهرمان زیرزمینی و ایثن هاک در گروه بازیگران سریال شوالیه کاه حضور دارند؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


ایثن هاک در گروه بازیگران سریال شوالیه ماه حضور دارد و در نقش یک آدم شرور بازی می‌کند.

ایثن هاک که اخیراً در برنامۀ آخر شب با ست مایرز به‌عنوان مهمان حضور پیدا کرده بود، گفت که وقتی او و اسکار آیزاک در یکی از محله‌های بروکلین به هم برخورده بودند، آیزاک پیشنهاد بازی در این سریال را به او داده بود.

هاک می‌گوید: «وقتی اسکار را که چند خانه آن طرف‌تر در محلۀ خودمان زندگی می‌کند دیدم، او دربارۀ این پروژه با من صحبت کرد. در کافی‌شاپ نشسته بودم که به سمتم آمد و گفت: سلام! کارت تو سریال پرنده ارباب خوب عالی بود. نظرت چیه که برای شوالیه ماه با من همبازی بشی؟ و من هم جواب دادم: آره! عالیه! و از همان‌جا بود که شروع شد.»

فکر کردن به آن کمی خنده‌دار است؛ اینکه آیزاک گوشی را برداشته و با کوین فلج یا محمد دیاب، کارگردان سریال، تماس گرفته و به آنها در مورد ملاقات تصادفی‌شان گفته است: «راستی بچه‌ها، من همین الان به ایثن هاک پیشنهاد بازی در نقش کاراکتر شرور رو دادم! نظرتون چیه؟»

هاک اشاره کرد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی دربارۀ فیلم بدهد و به شوخی گفت که «دربارۀ اطلاعاتی که فعلاً مجاز به گفتنشان نیستم هزار تا برگه امضا کرده‌ام!»

شوالیه ماه نسبت به دیگر کاراکترهای مارول کمتر شناخته شده است؛ او گاهی قدرت‌های فرازمینی دارد و گاه مثل بتمن با جنایتکاران مبارزه می‌کند، اما در عین حال از یک اختلال شخصیتی رنج می‌برد.

هاک در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: «دنیای شوالیه ماه مرا به جهان دیگری می‌برد . . . جهانی که خدایان باستان در آن حضور دارند و ما برای نیکی و بدی مبارزه می‌کنیم. واقعاً هیجان‌انگیز است.» او در مورد ظاهر جدید و موهای بلندش نیز گفت: «من شخصیت این کاراکتر شرور را از دیوید کورش الهام گرفتم و به نظرم این ظاهر و قیافۀ جدید خوب جواب می‌دهد.»

فیلم‌برداری سریال شوالیه ماه در مجارستان آغاز شده و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

منبع: ThePlayList


ایثن هاک به تیم بازیگران سریال شوالیه ماه اضافه می‌شود!

بازیگران سریال شوالیه ماه

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۹
دنیای سینمای مارول و دیزنی پلاس بدون اتلاف وقت مشغول جذب بازیگر برای سریال شوالیه ماه (با عنوان اصلی Moon Knight) هستند؛ در همین راستا، پای ایثن هاک هم به صف بازیگران سریال شوالیه ماه کشیده شد.


کوین فایگی خبر از پخش مجموعه‌های «شوالیه ماه»، «خانم مارول» و «هالک-دخت» می‌دهد


مارک اسپکتور شخصیت اول سریال شوالیه تاریکی، با ثروت قابل‌توجهی که در دست دارد و همچنین با هویت‌های متفاوتی که می‌تواند در پشت آن‌ها ظاهر شود، دربرابر جرم و جنایات زیادی می‌ایستد. او پیش‌تر به‌عنوان رابط خونس (خدای ماه مصر) هم به ایفای نقش می‌پرداخت. این کاراکتر اصلی سریال، مردی سفید پوش به نام آقای شوالیه است که روزگارش را با کارهای مشاوره‌ای می‌گذراند.

در فیلیمو تماشا کنید: فیلم شوالیه سبز

طبق گزارش‌های رسیده از هالیوود، هنوز نقش هاوک مشخص نشده است ولی این را می‌دانیم که برجسته‌ترین شخصیت منفی این سریال بوشمن است؛ ولی خب طبق حدس‌هایی که دیگر منابع می‌زنند او در نقش دراکولای دنیای مارول می‌تواند ظاهر شود.
همچنین نام می کلماوی هم در بین بازیگران این سریال به چشم می‌خورد و در پایان لازم به ذکر است که زمان پخش سریال شوالیه ماه مشخص نشده، ولی طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌شده فیلم برداری‌ آن از ماه مارس امسال (اسفند- فروردین) دربوداپست (پایتخت مجارستان) کلید می‌خورد.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil