تیگ نوتارو جایگزین کریس د لیا در تیم بازیگران فیلم «ارتش مردگان» شد

پس از اعلام خبر اتهام آزار جنسی به کریس د لیا، اسنایدر تصمیم گرفته تیگ نوتارو را جایگزین او در تیم بازیگران فیلم «ارتش مردگان» کند.

اگرچه طرفداران زک اسنایدر از انتشار نسخه ادیت‌شده فیلم «لیگ عدالت» (با عنوان اصلی ‫Justice League‬) در سال ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس خوشحال هستند، اما به نظر می‌رسد آنها برای دیدن فیلم جدید او نیازی نیست آن‌قدر منتظر بمانند؛ در حال حاضر فیلم «ارتش مردگان» (با عنوان اصلی ‫Army of the Dead‬) به کارگردانی اسنایدر در ژانر تریلر، سرقت و زامبی برای نتفلیکس در مرحله پس‌تولید است، اما به‌تازگی اتفاقاتی باعث ضرورت تغییر در انتخاب بازیگران فیلم شده است. پس از اعلام خبر اتهام کریس د لیا به آزار جنسی دختران زیر سن قانونی، زک اسنایدر تصمیم گرفته تیگ نوتارو، بازیگر و کمدین مورد تحسین واقع‌شده سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» (با عنوان اصلی ‫Star Trek: Discovery‬) و سریال «یک می‌سی‌سی‌پی» (با عنوان اصلی ‫One Mississippi‬) محصول آمازون را جایگزین د لیا در تیم بازیگران فیلم «ارتش مردگان» کند. با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق گزارش خبرگزاری «گزارشگران هالیوود»، تیگ نوتارو برای بازی در فیلم موردانتظار «ارتش مردگان» انتخاب شده است. داستان این فیلم که بعد از همه‌گیری زامبی‌ها در لاس وگاس اتفاق می‌افتد، درباره چند مزدور است که برای انجام بزرگ‌ترین سرقتی که تابه‌حال انجام شده، خطر ورود به محوطه قرنطینه شده را می‌پذیرند. دیوید باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هما قریشی، عمری هاردویک، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، ماتیاس شوایگهوفر، رائول کاستیلو، نورا آرنزدر و سامانتا وین تیم بازیگران فیلم «ارتش مردگان» را تشکیل می‌دهند.

با توجه به محدودیت‌های قانونی ناشی از شیوع ویروس کرونا و پراکنده شدن بازیگرها بعد از فیلمبرداری، واردکردن نوتارو به فیلم با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌ها امکان‌پذیر خواهد شد.

اسنایدر سال گذشته فیلمبرداری قسمت‌های اصلی فیلم را تمام کرد، اما طبق گزارش‌های جدید، برای جا دادن نقش نوتارو، بخش‌هایی از فیلم دوباره به‌سرعت فیلمبرداری خواهند شد. با توجه به محدودیت‌های قانونی ناشی از شیوع ویروس کرونا و پراکنده شدن بازیگرها بعد از فیلمبرداری، واردکردن نوتارو به فیلم با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌ها امکان‌پذیر خواهد شد. برای این کار، از فیلمبرداری واقعی سکانس در مقابل بازیگرهای دیگر گرفته تا پرده سبز و جلوه‌های ویژه استفاده خواهد شد.


نقد فیلم «مرده‌ها نمی‌میرند» را در فیلیمو شات بخوانید


به نظر می‌رسد زامبی‌های «ارتش مردگان» تنها مرده‌های سرگردانی نیستند که با این فیلم در ارتباط هستند، چراکه زندگی حرفه‌ای کریس د لیا بعد از اتهاماتی که اخیراً علیه او مطرح شده است، نسبت به قبل دیگر در مسیر مستقیمی پیش نمی‌رود. شرکت CAA که نماینده او بود همکاری‌اش را با د لیا قطع کرده است. شرکت‌هایی مانند «کمدی سنترال» نیز بعضی از آثار د لیا را از روی وب‌سایت‌ها و سرویس‌های پخش آنلاین مانند هولو و آمازون پرایم ویدئو حذف کردند.

دیدن این‌که جایگزینی او با تیگ نوتارو در نسخه نهایی چقدر قابل‌تشخیص است جالب خواهد بود. علی‌رغم این تعویض لحظه آخری، این مورد هنوز هم شاخص‌ترین پرونده انتخاب دوباره بازیگر برای یک نقش در هالیوود نیست. متمایزترین نمونه تعویض بازیگر هنوز هم متعلق به فیلم «تمام پول‌های جهان» (با عنوان اصلی All the Money in the World) به کارگردانی ریدلی اسکات است؛ تنها چند هفته قبل از اکران فیلم، کوین اسپیسی اعتبارش را از دست داد و ریدلی اسکات مجبور شد کریستوفر پلامر را جایگزین او کند.

تاریخ اکران فیلم «ارتش مردگان» هنوز مشخص نشده، اما اگر تا آخر سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن در نتفلیکس باشیم تعجبی وجود نخواهد داشت.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil