تیم بازیگران فیلم سرزمین مرزی به کارگردانی برادران گارد مشخص شد

جان بویگا، فلیسیتی جونز، جودی ترنر اسمیت و جک رینور به‌عنوان تیم بازیگران فیلم «سرزمین‌ مرزی» (با عنوان اصلی «Borderland») انتخاب شدند.

جان بویگا، فلیسیتی جونز، جودی ترنر اسمیت و جک رینور به‌عنوان تیم بازیگران فیلم «سرزمین مرزی» (با عنوان اصلی «Borderland») انتخاب شدند. جان بویگا بازیگر مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در کنار جودی ترنر اسمیت (بازیگر فیلم «کوئین و اسلیم» با عنوان اصلی «Queen & Slim»)، فلیسیتی جونز (بازیگر فیلم «نظریه همه چیز» با عنوان اصلی «The Theory of Everything») و جک رینور (بازیگر فیلم «میدسامر» با عنوان اصلی «midsommar») در فیلم مهیج «سرزمین مرزی» به کارگردانی چارلز گارد و توماس گارد (کارگردانان فیلم «ناخوانده» با عنوان اصلی «uninvited») حضور خواهند داشت. با فیلیمو شات همراه باشید.


بررسی فیلم مشت‌ های آهنین و لگدهای کونگ فو


فیلم «سرزمین مرزی» درباره یک سرباز ایرلندی است که شهادت می‌دهد به همسرش توسط نگهبان سرویس هوایی ویژه تیراندازی شده است. رونان بنت، نامزد دریافت جایزه بفتا، فیلم‌نامه این اثر را خواهد نوشت و برادران گارد نیز با الهام از کتاب «The Road to Balcombe Street» این فیلم را کارگردانی خواهند کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر کری کوهن و ربکا بروان خواهند بود. قرار است این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۱ در بریتانیا فیلم‌برداری شود. به گفته‌ برادران گارد، «سرزمین مرزی» فیلمی انتقام‌جویانه در کنار صحنه‌های اکشن متعدد خواهد بود.

جان بویگا در ماه اخیر حضور چشمگیری در اعتراضات حمایت از سیاه‌پوستان داشته است و در صحبت‌هایش در یکی از این مجامع اعتراضی در لندن نسبت به کشته‌شدن جورج فلوید و شیوه برخورد پلیس اعتراض کرده است.


معرفی بهترین فیلم های سیاهپوستان در ۱۰ سال اخیر را از اینجا بخوانید


اولین فیلم توماس و چارلز گارد با عنوان «ناخوانده» چیزی در حدود ۵۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت و حالا باید دید باوجود شهرت تیم بازیگران فیلم «سرزمین مرزی» موفقیت آنها چگونه خواهد بود.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil