بازی جنگ ستارگان به فیلم تبدیل می‌شود

شایعات می‌گویند که قرار است یک بازی جنگ ستارگان به فیلم سینمایی تبدیل شود. بازی Star Wars: Knights of the Old Republic قرار است راهی سینما شود.

یکی از بازی‌های به یادماندنی که از روی مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» ساخت شد، Star Wars: Knights of the Old Republic نام داشت. حالا مشخص شده که فیلم این بازی جنگ ستارگان ساخته خواهد شد. شرکت «دیزنی» و «لوکاس فیلم» چند سالی است که تصمیم گرفته‌اند، فیلم‌های مختلفی از دنیای جنگ ستارگان خلق کنند. آخرین فیلم هم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» نام داشت که با استقبال منتقدین و مردم مواجه نشد. این اتفاق باعث شد که سیاست‌های ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان تغییر کند. سازندگان تصمیم گرفتند که فعلا به جز فیلم‌های اصلی دنباله‌ای برای این مجموعه درست نکنند. دیزنی چند وقت پیش اعلام کرد که یک سگانه دیگر از این مجموعه جنگ ستارگان می‌سازد که کارگردان‌های یکی از سه‌گانه‌های جدید، سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» و کارگردان فیلم دیگر هم «رایان جانسون» کارگردان فیلم «آخرین جدای» است.

حالا در سایت‌های مختلف شایعه شده که قرار است فیلمی از بازی جنگ ستارگان ساخته شود. بازی Star Wars: Knights of the Old Republic که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده بود. گفته شده نویسنده سناریوی فیلم هم «لایتا کاگوریردیس» خواهد بود که قبلا فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «آلیتا: فرشته جنگ» و «نابودگر: جنسیس» نوشته است.

در حال حاضر لوکاس فیلم و کاگوریردیس به این خبر واکنش نشان نداده‌اند و خبر ساخت فیلم بازی جنگ ستارگان تنها یک شایعه است. البته ماه پیش «کتلین کندی» رییس استودیوی لوکاس فیلم گفته بود:

«ما در حال ساخت یک چیز جدید هستیم و هیج ایده‌ای نخواهید داشت که چه چیزی خواهد بود.»

داستان بازی Star Wars: Knights of the Old Republic سال‌ها پس از ماجراهای فیلم‌های اصلی رخ می‌دهد و بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گرفتند که قصد دارد علیه جمهوری قیام کند. جدیدترین فیملم جنگ ستارگان با نام «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» قرار است در آذرماه اکران شود. حتی قرار است یک سریال تلویزیونی به نام «ماندالورین» هم از روی دنیای جنگ ستارگان ساخته می‌شود که روی سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود. شایعه شده که قرار است پیش درآمدی هم برای فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» ساخته شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil