«بعد از مهمانی»؛ داستان کمدی و اسرار‌آمیز یک قتل

شرکت اپل به‌تازگی حقوق سریال کمدی «بعد از مهمانی» (با عنوان اصلی The Afterparty) را به‌دست آورده که درباره یک قتل اسرارآمیز و به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر است.

شرکت اپل هنوز هم امیدوار است که با برنامه‌های غیراقتباسی‌اش نظر بینندگان را جلب کند و به نظر می‌رسد که عنوان مناسبی را هم برای این کار پیدا کرده است. این شرکت به‌تازگی حقوق سریال کمدی «بعد از مهمانی» (با عنوان اصلی The Afterparty) را به‌دست آورده که درباره یک قتل اسرارآمیز و به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر است. این سریال هشت‌قسمتی درباره وقایعی است که در یک شب اتفاق می‌افتد و داستان هر قسمت، روایت دوباره یک داستان یکسان از زاویه‌ای متفاوت است.

شرکت اپل در اقدامی که از آن به‌عنوان «وضعیت رقابتی» توصیف می‌شود (عبارتی که به نظر می‌آید تمامی خبرهای اپل تی‌وی پلاس را همراهی می‌کند) با کریستوفر میلر و فیل لرد برای سریال «بعد از مهمانی» قرارداد مستقیم به سریال* بسته است. داستان این سریال کمدی درباره قتل اسرارآمیزی است که در یک جمع بعد از مهمانی گردهمایی دبیرستان رخ می‌دهد. هر یک از هشت قسمت این سریال، داستان یک شب یکسان را از زاویه دید یک شخصیت متفاوت روایت می‌کند و هرکدام قالب تصویری منحصر به خود و ژانر سینمایی مطابق با شخصیت راوی آن قسمت را دارد. این ایده که یک رویداد یکسان از زاویه‌های مختلف روایت شود جزء جدانشدنی وودانیت‌ها** است که حتی شامل فیلم متأخر «چاقوکشی» هم می‌شود. اما چیزی که به متمایز شدن «بعد از مهمانی» کمک می‌کند رویکرد آن در «قالب منحصربه‌فرد تصویری و ژانر سینمایی آن» و حضور فیل لرد و کریستوفر میلر است که با توجه به موفقیت‌هایی که با فیلم‌های «خیابان جامپ شماره ۲۱» (با عنوان اصلی ۲۱ Jump Street)، «فیلم لگو» (با عنوان اصلی The LEGO Movie) و «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (با عنوان اصلی Spider-Man: Into the Spider-Verse) به‌دست آورده‌اند نامشان اعتبار زیادی به همراه خود می‌آورد.
*قرارداد «مستقیم به سریال» یا straight-to-series قراردادی است که حضور بازیگران مشهور را در سریال‌های شبکه‌های بزرگ هموار می‌کند.
** وودانیت یا whodunnit که بیانی محاوره‌ای است از عبارت «چه کسی آن را انجام داده است» مجموعه‌ای پیچیده از داستان‌های جنایی اسرارآمیز است که تمرکز اصلی آن در پیدا کردن مسبب اصلی جنایت است.


فیلم های سینمایی خنده دار خارجی


کریستوفر میلر خالق، شو رانر و مدیر تولید «بعد از مهمانی» خواهد بود و فیل لرد هم مدیر تولید آن است. این سریال، توسط TriStar TV و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز برای اپل ساخته می‌شود. لرد و میلر در حال حاضر قرارداد تلویزیونی گران‌قیمت همه‌جانبه و پنج‌ساله‌ای را با شرکت اپل امضا کرده‌اند. هنوز بازیگری به این پروژه ملحق نشده است، اما امیدواریم که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره آن به‌دست بیاوریم.
اپل تی‌وی پلاس هنوز هم من را به تعجب می اندازد. اپل شرکت بسیار بزرگی است و اشخاص سرشناس بسیاری با سرویس پخش آنلاین آن همکاری می‌کنند. افرادی مانند جی. جی. آبرامز، استیون اسپیلبرگ، ام. نایت شیامالان، اپرا وینفری و اشخاص بسیار دیگر. و بااین‌حال تقریباً خبر خاصی از برنامه‌های غیراقتباسی آن به گوش نمی‌رسد. آغاز پخش «برنامه صبحگاهی» (با عنوان اصلی The Morning Show) بخش کمی از اخبار را به خود معطوف کرد، اما بااین‌حال، خبرهای بسیار کمی از اپل تی‌وی پلاس به گوش می‌رسد. اما سریال «بعد از مهمانی» بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد و من مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم چگونه از کار درمی‌آید.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil