تاریخ اکران فعالیت فراطبیعی جدید مشخص شد

شرکت پارامونت تاریخ اکران فعالیت فراطبیعی جدید را اعلام کرد. این فیلم در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ راهی سینماهای کشورهای مختلف خواهد شد.

پس از اینکه مشخص شد هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «فعالیت فراطبیعی» (Paranormal Activity) در حال ساخت است، شرکت پارامونت تاریخ اکران «فعالیت فراطبیعی» جدید و حتی «مای لیتل پونی» را اعلام کرد. براساس گفته‌های شرکت پارامونت «فعالیت فراطبیعی» جدید و «مای لیتل پونی» در سال ۲۰۲۱ اکران خواهند شد.

سال ۲۰۱۹ به عنوان ۱۰ سالگی مجموعه فیلم‌های «فعالیت فراطبیعی» شناخته می‌شود. اولین قسمت این مجموعه توانست استانداردهای جدیدی را به سبک فیلم‌های ترسناک اضافه کند و به همین دلیل به شدت مورد توجه قرار گرفت. اولین قسمت فیلم «فعالیت فراطبیعی»، با بودجه ۱۵ هزار دلاری ساخته شده بود اما توانست به فروش ۱۹۳ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا برسد.

فعالیت فراطبیعی جدید

پس از قسمت اول، پنج دنباله دیگر هم برای آن ساخته شد. کل این ۶ فیلم توانسته‌اند به فروش ۸۹۰ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کنند. کارگردان قسمت اول، اورن پلی نام داشت که به عنوان تهیه کننده قسمت‌های بعدی این مجموعه فیلم‌ها نیز فعالیت کرد. او همچنین فیلم‌های دیگری مانند «منطقه ۵۱» و «روزشمار چرنوبیل» را ساخت که اصلا مورد توجه قرار نگرفتند.

با توجه به گفته‌های شرکت پارامونت، «فعالیت فراطبیعی» جدید در تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ اکران خواهد شد. فیلم «مای لیتل پونی» هم در تاریخ ۲ مهر ماه سال ۱۴۰۰ راهی سینما می‌شود.


منبع:‌ Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil