تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو مشخص شد

امروز تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو مشخص شد. این فیلم که Unhinged نام دارد، هفتم شهریورماه سال ۱۳۹۹ راهی سینما خواهد شد.

به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای دیدن فیلم جدید «راسل کرو» منتظر بمانیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو به تابستان سال ۲۰۲۰ موکول شده است. کرو در فیلمی ترسناک و دلهره آور به نام Unhinged بازی می‌کند که توسط «دریک بورت» ساخته می‌شود. در گزارشی که سایت JoBlo منتشر کرده، تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو هفتم شهریور سال ۱۳۹۹ اعلام شده است. با این حال مشخص شده که روند فیلم‌برداری این فیلم ماه گذشته به پایان رسیده است. در حالی که این خبر می‌تواند برای طرفداران این سبک از فیلم‌ها و این بازیگر سرشناس بد باشد، فیلم Unhinged از آن فیلم‌هایی است که برای اکران بعد از تابستان مناسب است.

تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو

داستان فیلم درباره زنی به نام ریچل است که از دست مردی که نقش آن را کرو بازی می‌کند، فرار می‌کند. فیلم‌نامه توسط «کارل السورث» نوشته شده که قبلا فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «آشفته» و «مورمور» را نوشته بود. همان طور که گفتیم کارگردان فیلم هم دریک بورت است که قبلا فیلم‌ «جونزها» و چند پروژه دیگر را ساخته بود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «گابریل بیتمن» اشاره کرد که همین چند وقت پیش در فیلم «بازی بچگانه» هم حضور داشت.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil