تاریخ اکران فیلم های دیزنی مشخص شد؛ جنگ ستارگان و آواتار بازهم ادامه دارند

تاریخ اکران فیلم های دیزنی مشخص شد. این شرکت اعلام کرد که در آینده سه‌گانه جدیدی از جنگ ستارگان می‌سازد و چهار دنباله دیگر از آواتار هم در دست ساخت است.

تاریخ اکران فیلم های دیزنی مشخص شدند. این شرکت برنامه آینده خود برای اکران مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، «آواتار» و «مردان ایکس» منتشر کرد. تاریخ اکران فیلم های دیزنی شامل جدید ساخته «استیون اسپیلبرگ» هم می‌شود. فیلم جدید اسپیلبرگ که «داستان وست ساید» نام دارد در تاریخ ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ اکران می‌شود.

تاریخ اکران فیلم های دیزنی

هیجان‌انگیزترین اتفاق اعلام ساخت یک سه‌گانه جدید از دنیای جنگ ستارگان بود. در حالی که همه منتظر اکران فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» در اواخر سال ۲۰۱۹ هستند، دیزنی اعلام کرد که در آینده باز هم فیلم جنگ ستارگان می‌سازد. سه‌گانه جدید توسط کارگردان‌های سریال «بازی تاج و تخت» که «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» نام دارند، ساخته می‌شوند. شایعه شده این سه‌گانه جدید بر اساس داستان Knights of the Old Republic ساخته خواهد شد. گفته شده سه‌گانه جدید جنگ ستارگان در تاریخ ۲۵ آذر سال ۲۰۲۲، ۳۰ آذر سال ۱۴۰۳ و ۲۷ آذر سال ۱۴۰۵ اکران خواهند شد.

فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر به کارگردانی «جی. جی. آبرامز» ساخته می‌شود و بازیگرانی همچمون «دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «دامینیک مانهن» و حتی «مارک همیل» در آن حضور دارند. نقش «شاهزاده لیا» هم توسط «کری فیشر» بازی شده است. با توجه به درگذشت فیشر از صحنه‌های استفاده نشده در فیلم قبلی برای حضور او در فیلم جدید استفاده شده است.

در تاریخ اکران فیلم های دیزنی مشخص شد که اکران مجموعه فیلم های «آواتار» باز هم به تاخیر افتاده است. برای دیدن دنباله‌های فیلم آواتار به کارگردانی «جیمز کامرون» باید چند سالی بیشتر صبر کنید. فیلم آواتار ۲ با یک سال تاخیر در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۰ اکران می‌شود. فیلم آواتار ۳ هم در تاریخ ۱ دی ماه سال ۱۴۰۲ راهی سینما می‌شود. فیلم آواتار ۴ هم قرار شده در ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۴ در سینماهای مختلف اکران خواهد شد. فیلم آواتار ۵ هم در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۶ اکران می‌شود. البته جیمز کامرون اعلام کرده که اگر فروش قسمت‌های دوم و سوم خوب نباشد، فیلم‌های چهارم و پنجم را نخواهد ساخت. اولین قسمت از فیلم آواتار توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم فروش ۲٫۷ میلیارد دلاری را تجربه کرد.


مروری بر قسمت جدید ماجراجویی های دیجیمون | مواجهه با تغییرات


در ادامه مشخص شدن تاریح اکران فیلم های دیزنی ، به مجموعه مردان ایکس هم اشاره شد. دیزنی اکران فیلم «جهش‌یافته‌های جدید» را به تاخیر انداخت. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ راهی سینما شود. سه فیلم دیگر از دنیای مردان ایکس که هنوز نام آن‌ها مشخص نشده هم قرار است در تاریخ ۶ تیر سال ۱۳۹۹، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ اکران شوند.

فیلم کمدی The Art of Racing in the Rain با بازی «میلو ونتیمیگلیا»، «آماندا سایفرد» و «کوین کاستنر» و کارگردانی «سیمون کورتیس» در تاریخ ۱۸ مرداد سال ۹۸ اکران خواهد شد. فیلم «فورد در برابر فراری» با بازی «کریستین بیل» هم قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۹۸ راهی سینما می‌شود. فیلم «مرگ بر روی نیل» که دنباله‌ای برای فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به حساب می‌آید هم در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۸ اکران می‌شود.


منبع: Coming Soon #1Coming Soon #2Coming Soon #3Coming Soon #4

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil