تریلر رسمی فیلم ارواح مدرسه منتشر شد

تریلر رسمی فیلم ترسناک مستقل «ارواح مدرسه» با عنوان اصلی «School Spirits» منتشر شد.

فهرست ترسناک ترین و وحشتاک ترین فیلم های جهان

کمپانی فری استایل دیجیتال مدیا، تریلر رسمی فیلم ترسناک مستقل «ارواح مدرسه» با عنوان اصلی «School Spirits» را منتشر کرد. این فیلم در ژانر کمدی نوجوانانه، اولین فیلم آلیسون اکرت در کسوت کارگردانی است. کمپانی توزیع فیلم تصمیم گرفته است این اثر را در دوم ماه ژوئن آینده به شکل وی‌او‌دی برای مخاطبان و بینندگان آماده کند.

فیلم، درباره‌ دختری به نام زویی (با بازی تیفانی الورد) است که پس ازنقل مکان از شیکاگو به شهر کوچکی و ترک خانه‌اش متوجه می‌شود این شهر کوچک و پر رمز و راز، درگیر مشکلاتی با ارواح سرگردان است. در ادامه، او متوجه رخ دادن اتفاق‌هایی عجیب در استخر مدرسه می‌شود که توضیحش برای دیگران چندان آسان نیست. در نتیجه، با دو تا از دختران مدرسه هم دست می‌شود تا از شر روح و شبح‌های سرگردان آنجا خلاص شوند و از جان بچه‌‌های مدرسه حفاظت کنند.
چیزی که این فیلم را جالب و خنده دار می کند این است که روح‌ها به جای آنکه ترسناک باشند، بیشتر عجیب و غریب و سرگرم کننده هستند.
«School Spirits» اولین فیلم آلیسون اکرت در مقام کارگردانی است که پیش‌تر، این حرفه را با کارگردانی چند فیلم کوتاه شروع کرده بود. همچنین، در گذشته نیز به عنوان دستیار کارگردان در تولیدات سینمایی مشغول بوده است. فیلمنامه‌ این اثر به دست کیتلین کلپینگر و کریستینا کلپینگر نوشته شده است. «School Spirits» اقتباسی از داستان کریستوفر بابرو و ترنس هاینز است که در سال ۲۰۱۷ نوشته شده بود.
در این فیلم، تیفانی الورد (بازیگر مجموعه‌ی «Guilty Party») در نقش زویی در کنار تیبا دان، پایور کردا، کریستین دل‌گروسو، آدری ویتبی، فیلیپ لیبز، جاش لوی و مارک بلوم ایفای نقش می‌کند.

تریلر رسمی فیلم «ارواح مدرسه» را در فیلیمو شات ببینید:

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. ahmad می‌نویسد

    فیلم ترسناک فقط conjuring

fosil