تریلر انیمیشن «روزی روزگاری یک آدم برفی» منتشر شد

انیمیشن کوتاه Once Upon a Snowman، دنباله‌ انیمیشن «منجمد» است که به کاراکتر اولاف می‌پردازد. برای تماشای تریلر «روزی روزگاری یک آدم برفی» با فیلیمو شات همراه باشید.

برای کاراکتر اولاف، آدم‌برفی پرطرفداری که عاشق فصل تابستان است، یک انیمیشن کوتاه ساخته‌ شده‌. در انیمیشن کوتاه «روزی روزگاری یک آدم‌برفی» (با عنوان اصلی «Once Upon a Snowman») با شخصیت اولاف آشنا خواهیم شد. این انیمیشن، دنباله‌ انیمیشن «منجمد» (با عنوان اصلی «Frozen») است و به‌زودی توسط دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره تریلر «روزی روزگاری یک آدم برفی» با فیلیمو شات همراه باشید.


این انیمیشن، اولین قدم‌های اولاف پس از پاگذاشتن به این دنیا را روایت می‌کند. او برای کشف هویت خود به کوهستان‌های برفی شهر ارندل سفر می‌کند و همان‌طور که در تریلر می‌بینیم به سراغ فروشنده‌ای می‌رود و از او می‌خواهد با پیدا کردن یک بینی مناسب برای صورتش، او را در حل این بحران کمک کند. اولاف، همه‌چیز از راکت پینگ‌پونگ گرفته تا شانه را بر روی صورتش امتحان می‌کند اما نمی‌تواند بینی مناسبش را پیدا کند؛ او حتی هنوز اسمی ندارد.


بررسی انیمیشن جنگلی ها؛ فوتبال برای همه


کارگردانان این انیمیشن کوتاه ترنت کوری (سرپرست انیمیشن‌سازی شخصیت اولاف در «منجمد ۲») و دن آبراهام (طراح سکانس موزیکال «وقتی سالخورده تر شدم» در «منجمد ۲») هستند و تهیه‌کنندگی برعهده‌ نیکول هیرون (دستیار تهیه‌کننده در «منجمد ۲») و پیتر دل وچو (تهیه‌کننده‌ «منجمد ۲») بوده ‌است. صداپیشگی اولاف را جش گد انجام‌ داده ‌است. «Once Upon a Snowman» جدیدترین انیمیشن کوتاه ساخته شده از شخصیت اولاف است که دیزنی‌پلاس ارائه می‌کند. در طول شیوع ویروس کرونا با دورکاری و قرنطینه‌ خانگی، تیم دیزنی‌پلاس و جش گد چند انیمیشن کوتاه ساختند. کوری و آبراهام از زمان ساخت «منجمد ۲» ایده‌ تولید این انیمیشن کوتاه را در سر داشتند اما مراحل تولید انیمیشن «Once Upon a Snowman» طولانی‌تر از حد انتظار شد.


مروری بر سریال جادوگران | انفجاری از گذشته در مجموعۀ پایانی داستان‌های آرکادیا


کوری در مصاحبه‌ای گفت: «این ایده زمانی مطرح شد که من انیماتور «منجمد ۱» بودم. من و دن آبراهام بسیار هیجان‌زده و شاکر هستیم که فرصت کارگردانی این انیمیشن کوتاه و همکاری با تیم فوق‌العاده‌ استودیوی انیمیشن والت دیزنی نصیبمان شده‌ است.»
انیمیشن «منجمد» برنده‌ جایزه اسکار بهترین فیلم‌ پویانمایی در سال ۲۰۱۳ و همچنین فیلم دنباله‌دار تحسین شده‌ سال ۲۰۱۹ شد اما هیچ توجهی به آدم‌برفی تابستان‌دوست و خوش‌قلب قصه نشد. انیمیشن‌ کوتاه «Once Upon a Snowman» محصول جدید والت ‌دیزنی است و کاملا به شخصیت اولاف اختصاص پیدا کرده و از اولین گام‌های اولاف پس از وارد شدن به این دنیا و پیدا‌کردن هویت واقعی‌اش می‌گوید. او به کوهستان‌های حومه‌ شهر ارندل سفر می‌کند تا هویتش را کشف کند.
«Once Upon a Snowman» در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان) در دیزنی‌پلاس عرضه خواهد شد.

تریلر انیمیشن «روزی روزگاری یک آدم برفی» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil