جدیدترین تریلر فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی اش» منتشر شد

پس از موفقیت فصل اول، تریلر فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی‌اش» منتشر شده است.

توجه: ‌این خبر در تاریخ ۲۸ مهر ۹۹ به‌روزرسانی شده است و هم‌اکنون می‌توانید دو تریلر منتشرشده از فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی اش» را در این صفحه ببینید.

ماه آینده به تماشای فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی‌اش» (با عنوان اصلی «His Dark Material») خواهیم نشست. با وجود شیوع ویروس کرونا، فصل دوم این سریال ساخته و ماه آینده پخش خواهد شد؛ همچنین خبرها حاکی از آن هستند که فصل سوم این مجموعه هم در راه است.
جدیدترین تریلر فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی اش» منتشر شده ‌است که می‌توانید در فیلیمو شات تماشا کنید:

درفصل دوم، ماجراجویی‌های لایرا (با بازی دافنه کین) را دنبال می‌کنیم؛ او به دنیایی دیگر سفر می‌کند و برای اولین بار با ویل (با بازی امیر ویلسون) آشنا می‌شود. آن‌ها در شهری پر رمز و راز، عجیب‌وغریب و خطرناک گرفتار اشباح می‌شوند و رفته‌رفته حقایقی درباره سرنوشتشان را درمی‌یابند .
در دنیای آن‌ها، محفل مجستریوم جنگی را با جادوگران آغاز کرده ‌است. در این میان، لی اسکورسبی (با بازی لین-منوئل میراندا) به دنبال دوستش لایرا می‌گردد و برای این کار از کاراکتر اندرو اسکات کمک می‌خواهد. برای اسپویل نشدن ماجرا که هنوز کتاب‌ها را نخوانده‌اند، اطلاعات بیشتری درباره‌ سریال نمی‌دهیم.
فصل دوم «نیروی اهریمنی‌اش» در تاریخ ۱۵ نوامبر از شبکه‌ بی‌بی‌سی وان و در تاریخ ۱۶ نوامبر از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود.

منبع: Empire Online


خبر پیشین (۱۱ شهریور ۹۹):
سریال «نیروی اهریمنی‌اش» (با عنوان اصلی «His Dark Materials») مجموعه‌ای تأثیرگذار بود که سال گذشته از شبکه بی‌بی‌سی وان و ‌اچ‌بی‌او پخش شد. این سریال با اقتباس از کتاب‌های سه‌گانه فیلیپ پولمن ساخته شده بود. پس از موفقیت فصل اول، حالا تریلر فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی اش» منتشر شده است. فصل دوم قرار است طی ۷ قسمت در ماه نوامبر ۲۰۲۰ پخش شود. با فیلیمو شات همراه باشید تا نگاهی به این تریلر داشته باشیم.


نقد و بررسی فصل اول سریال «نیروی اهریمنی‌اش»؛ تصویری شفاف از سقوط شیطان


فصل جدید سریال «نیروی اهریمنی‌اش» در حالی آغاز می‌شود که لرد عزریل (با بازی جیمز مک‌آووی) پلی به یک دنیای جدید باز کرده و لایرا (با نقش‌آفرینی دافنه کین) که از مرگ بهترین دوستش پریشان‌خاطر است، به همراه عزریل به دنیای ناشناخته می‌رود. در شهری عجیب و غریب، متروکه و رمزآلود، لایرا با ویل (با بازی امیر ویلسون) آشنا می‌شود. ویل پسری از دنیای ماست که او هم از گذشته‌ای آشفته و ناراحت‌کننده به این دنیا فرار کرده است.

لایرا و ویل متوجه می‌شوند که سرنوشتشان به هم گره خورده تا ویل را به پدرش برسانند اما این راه به نتیجه نمی‌رسد؛ چرا که جنگی پیرامون آنها آغاز می‌شود. در همین حال، خانم کولتر (با نقش‌آفرینی روث ویلسون) به دنیال لایرا می‌گردد و مصمم است به هر طریقی که شده، او را به خانه بازگرداند.

در فصل دوم همچنین شاهد جنگی بزرگ بین متحدان عزریل و مجیستریوم خواهیم بود؛ مجیستریوم محفلی است که مانع آموزش رمز و رازهای دنیاهای موازی به مردم می‌شود.

فصل دوم، همچون فصل گذشته، از طریق شبکه HBO برای مخاطبان آمریکایی و از طریق شبکه BBC برای مخاطبان بریتانیایی در دسترس خواهد بود. هنوز زمان دقیق انتشار مشخص نشده، اما آخرین خبرها حاکی از پخش فصل دوم در ماه نوامبر ۲۰۲۰ بودند.

تریلر فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی اش» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil