تریلر جدید فیلم آخر مجموعه «کینگزمن» منتشر شد

شرکت فاکس از سومین تریلر رسمی فیلم جدید «کینگزمن» رونمایی کرده است؛ فیلم هیجان‌انگیز جدیدی که در ادامه مجموعه فیلم‌های « The King’s Man» به کارگردانی متیو وان ساخته شده است.

«ما اولین آژانس اطلاعاتی مستقل هستیم؛ تصفیه‌شده، اما خشن. متمدن، اما بی‌رحم.» شرکت فاکس از سومین تریلر رسمی فیلم جدید «کینگزمن» (با عنوان اصلی The King’s Man) رونمایی کرده است؛ فیلم هیجان‌انگیز جدیدی که در ادامه مجموعه فیلم‌های «کینگزمن» به کارگردانی متیو وان ساخته شده است. اولین تیزر تبلیغاتی فیلم، سال گذشته برای اولین بار منتشر شد و فیلم برای اکران در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود. با اینکه اکران فیلم تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد، اما هنوز هم با تمام قوا به سمت جلو در حال حرکت است و این بار برای روایت اولین داستان‌های شکل‌گیری آژانس کینگزمن به زمان جنگ جهانی اول، یا همان جنگ بزرگ بازمی‌گردد. مجموعه بازیگرهای برجسته‌ای در فیلم حضور دارند. ریف فاینز در نقش اول فیلم بازی می‌کند و جما آرترتون، متیو گود، تام هولندر، هریس دیکسون، دانیل برول، جایمن هانسو و چارلز دنس از دیگر بازیگران فیلم هستند. همچنین ریس ایفانز هم در نقش رسپیوتن، تبه‌کار بزرگ روسی ظاهر می‌شود. چرا همیشه تریلرهای فیلم‌های «کینگزمن» انقدر خشن و زمخت هستند؟ تریلر دوم بسیار جذاب بود و تریلر سوم فیلم هم بسیار تأثیرگذار است.

سومین تریلر رسمی فیلم جدید «کینگزمن» را در فیلیمو شات ببینید:

درحالی که تعدادی از بزرگ‌ترین ستمگران تاریخ و مغزهای متفکر جنایتکار در کنار هم جمع شده‌اند و برای به‌دست آوردن میلیون‌ها دلار، نقشه یک جنگ را طرح می‌ریزند، یک نفر باید هرچه زودتر برای مقابله با آن‌ها اقدام کند. با آمدن فیلم «مرد شاه» می‌توانید ریشه‌های به وجود آمدن اولین آژانس اطلاعاتی مستقل را کشف کنید.


نام دنباله کینگزمن مشخص شد


فیلم «مرد شاه» یک‌بار دیگر توسط فیلمساز انگلیسی، متیو وان کارگردانی شده بود؛ وان، کارگردان اولین فیلم مجموعه به نام «کینگزمن: سرویس مخفی» (با عنوان اصلی Kingsman: The Secret Service) بود. فیلم «کینگزمن: محفل طلایی» (با عنوان اصلی Kingsman: The Golden Circle) که دنباله فیلم اول است و همچنین فیلم‌های «کیک لایه‌ای» (با عنوان اصلی Layer Cake)، «گرد ستاره» (با عنوان اصلی Stardust)، «کیک-اس» (با عنوان اصلی Kick-Ass) و «مردان ایکس: کلاس اول» (با عنوان اصلی X-Men: First Class) از دیگر فیلم‌هایی هستند که متیو وان پیش از این کارگردانی کرده است. فیلمنامه فیلم، توسط جین گلدمن و متیو وان و با همکاری کارل گادوشک و بر اساس کتاب تصویری «سرویس مخفی» نوشته مارک میلر و دیو گیبنز نوشته شده است. اکران فیلم پیش از آنکه برای بیشتر از شش ماه به تعویق انداخته شود، برای ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود. شرکت فاکس قرن بیستم، فیلم «مرد شاه» را در هجدهم ماه سپتامبر در پاییز پیشِ رو اکران خواهد کرد. هنوز هم خوب به نظر می‌رسد؟ برای تماشای آن هیجان‌زده هستید؟

پوستر فیلم جدید کینگزمن

منبع: First Showing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil