انتشار تریلر فیلم «سقوط»، به نویسندگی و کارگردانی ویگو مورتنسن

اولین تجربه کارگردانی ویگو موتنسن اوایل امسال در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد و حالا تریلر فیلم «سقوط» منتشر شده است.

شرکت متروپالیتن فیلمز در فرانسه اولین تریلر بین‌المللی فیلم مستقل و درام «سقوط» (با عنوان اصلی Falling) را منتشر کرد. «سقوط» اولین تجربه کارگردانی ویگو موتنسن است و اوایل امسال در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد. مقاله‌های انتقادی مختلفی در مورد فیلم نوشته شده است؛ برخی خوب هستند و برخی بد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ هم جزو منتخبان بود. مورتنسن علاوه بر نویسندگی فیلم‌نامه و کارگردانی، بازیگری فیلم را نیز برعهده دارد. با فیلیمو شات همراه باشید تا تریلر فیلم «سقوط» و جزئیات داستان را بررسی کنیم.


ویگو مورتنسن در این فیلم نقش مردی به نام جان پترسون را بازی می‌کند که همراه همسرش در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند. زمانی که پدر بداخلاق جان به‌تدریج دچار بیماری زوال عقل می‌شود، جان سعی می‌کند او را متقاعد کند تا خانه و مزرعه‌اش را بفروشد و همراه آنها زندگی کند، اما کارشان اغلب به دعوا ختم می‌شود. لانس هنریکسن نقش ویلیس، پدر جان بازی می‌کنند. سوریر گودناسون، لورا لینی و هانا گراس از دیگر بازیگران این فیلم هستند و دیوید کراننبرگ، کارگردان بی‌همتای کانادایی هم نقش کوچکی را در فیلم بر عهده دارد‌.

«بهشت او را نمی‌خواهد و جهنم هم مدام او را پس می‌فرستد.»

پوستر فیلم سقوط

فیلم «سقوط» توسط ویگو مورتنسن، بازیگر و فیلمساز آمریکایی-دانمارکی نوشته و کارگردانی شده است. مورتنسن بعد از تهیه‌کنندگی چندین فیلم بلند دیگر، کارگردانی اولین فیلم سینمایی خود را با «سقوط» آغاز کرد. ویگو مورتنسن، کریس کرلینگ و دنیل بکرمن تهیه‌کننده‌های این فیلم هستند. «سقوط» اوایل امسال برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و بعد از آن پائیز امسال در تورنتو و جشنواره فیلم سن‌سباستین به نمایش گذاشته خواهد شد. شرکت متروپالیتن فیلمز چهارم ماه نوامبر فیلم را در فرانسه منتشر خواهد کرد. هنوز روز اکران «سقوط» در آمریکا مشخص نشده است و برای خبرهای بیشتر باید منتظر بمانیم.


برندگان جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰


تریلر فیلم «سقوط» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: FirstShowing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil