جان ام. چو لایواکشن «لیلو و استیچ» را کارگردانی می‌کند

جان ام چو (کارگردان فیلم «آسیایی‌های خرپول») برای کارگردانی این لایواکشن کمدی- درام «لیلو و استیچ» انتخاب شده ‌است.

در سال ۲۰۱۸ کمپانی والت دیزنی اعلام کرد قصد بازسازی و ساخت انیمیشن لایواکشن «لیلو و استیچ» (با عنوان اصلی Lilo & Stitch) را دارد؛ اما تا به امروز خبری از ساخت این انیمیشن نشده بود. تا این‌ که اخیرا اعلام شد جان ام. چو (کارگردان فیلم «آسیایی‌های خرپول» با عنوان اصلی Crazy Rich Asians) برای کارگردانی این انیمیشن کمدی- درام انتخاب شده ‌است.


بهترین فیلم های کمدی و طنز خارجی


انیمیشن اصلی به کارگردانی کریس سندرز و دین دبلوا در سال ۲۰۰۲ ساخته شد و داستان دختری تنها به نام لیلو در هاوایی را روایت می‌کرد که با یک حیوان شبه‌سگ عجیب‌وغریب به اسم استیچ دوست می‌شد. استیچ عامل هرج‌ومرج و آشوب بود اما وقتی لیلو به او اهمیت اوهانا (مفهوم خانواده‌ در هاوایی) را یاد داد و او را با موسیقی الویس پریسلی آشنا کرد، همه‌چیز عوض شد.

نمایی از انیمیشن لیلو و استیچ

این انیمیشن به قدری موفق بود که ساخت چندین اسپین‌آف، فیلم و سریال‌ را در پی داشت. از بین لایواکشن‌هایی که اخیرا توسط دیزنی ساخته شده، ساخت این انیمیشن دشوارتر و چالش‌برانگیزتر است؛ چرا که پیاده‌سازی صحنه‌های اکشن و خیره‌کننده با بازیگرهای واقعی، با هزینه‌ پایین ممکن نیست. اما چو اوضاع را کنترل خواهد کرد. همچنین مایک ون ویز نسخه‌ پیش‌نویس فیلم‌نامه را نوشته و دیزنی به دنبال نویسنده‌ای است که با توجه به این نسخه‌، فیلم‌نامه‌ جدیدی بنویسد.
فیلم «In the Heights» جدیدترین اثر جان ام چو است و در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil